Купальники від Rito та пальта від Каті Пшеченко

Представники Модного дому Rito не втомлюються повторювати, що вони не дизайнерський проект, а промислова торгівельна марка. "Наші клієнти - це звичайні пересічні жінки. Це 3 тисячі простих людей, які бажають виглядати модно і красиво", - пояснюють в Rito.

У той же час, вони регулярно беруть участь в показах на Українському Тижні Моди.

Трикотажники Rito представили в колекції багато купальників: "Нас постійно просять про купальники, тому ми дуже раді нарешті задовольнити бажання наших клієнток".

Стосовно якості українського трикотажу від Rito керівництво Модного дому висловилось так: "Ми виготовляємо одяг лише на власних потужностях і не розміщуємо замовлення на інших фабриках. Сумний попередній досвід довів, що від того одразу дуже страждає якість".

"Зараз ми достатньо успішно працюємо в Україні і вже робимо перші кроки у співпраці з Росією", - поділилися планами представники Модного дому.

РЕКЛАМА:

У Rito знаходять можливість і пожалітися: "Нам не вистачає потужностей. В цьому плані ми заздримо Білорусії, де обладнання для трикотажних фабрик закуповується за державний кошт на рівні урядової програми".

"У нас в Україні, насправді, немає легкої промисловості", - підвела сумний підсумок засновниця Модного дому Rito Тетяна Абрамова.

Романтичний дизайнер Катя Пшеченко під час створення літньої колекції чомусь захопилася пальтами.

"Я зовсім не хвилююся, що мої пальто не розкуплять влітку. Для вечора це може бути цілком прийнятне вбрання", - пояснила дизайнер.

Серед нових захоплень Каті Пшеченко популярна серед рукодільниць техніка валяння.

Звичні для нашої традиційної культури вироби з ручною роботою дуже вразили американську публіку, яка мала шанс познайомитись з творчістю дизайнера під час її поїздки до Каліфорнії в травні цього року.

Не обійшлося і без специфічних для Каті жатих матеріалів, шитих з тканини квітів, текстильного намиста.

"Мої фірмові наряди - це сукні-трансформери. Їх можна одягати одразу у трьох варіантах: як сукню, топ або спідницю". Кожна клієнтка, купуючи таке вбрання, ризикує отримати від Каті Пшеченко одразу три наряди.

Речі від Пшеченко не на кожен день. Це в більшості своїй вечірній одяг. Але це не примушує Катю бути незадоволеною розвитком свого бізнесу. "Мій одяг користується великим попитом, який я не завжди можу задовольнити", - похизувалась завжди скромна Катя.

Читайте на TabloID Fashion Week: Байрак відпустила коси, а Alyosha зацікавилась модою

Реклама:

Головне сьогодні