Презентовано промо-ролик України до Євро-2012. Відео

00
5 листопада 2010

На виробництво кліпу та логотипу України з державного бюджету виділили 8 мільйонів гривень. Але, як похвалився віце-прем'єр Борис Колесніков, авторам вдалося зекономити:

"Усі роботи з виробництва кліпу та логотипу коштували від 3,5 до 4 мільйонів гривень. А уряд виділив на це 8 мільйонів".

Над роликом про Україну 20 днів працювали український режисер Юліан Улибін і німецький оператор Торстен Ліпсток.

Реклама України триває 90 секунд, де показані визначні пам'ятки і панорама міст, що приймають євро-турнір ("Донбас Арена" - Донецьк, Міст Патона - Київ, Львівський оперний театр - Львів, площа Свободи - Харків та інші), а також пейзажі Карпат і Криму.

На думку українського режисера Леся Саніна, чотири мільйони для зйомок промо-ролика - це скромний бюджет.

"У мене були подібні проекти в інших країнах, так там бюджет був у 3-4 рази більше. Хоча не так важливо, скільки витрачено грошей, як те, який ефект досягнуто", - зауважив він.

Незважаючи на заяви Колеснікова про те, що всі роботи вже оплачені, творці логотипу України, також презентованого у Києві, ще не одержали грошей.

Після того як віце-прем'єр оголосив, що логотипом зможуть користуватися всі українські підприємці, миттю з'явилося дуже багато охочих одержати його прямо на місці.

"Поки ми не можемо вам його дати, тому що Кабмін ще не розплатився з нами", - заявила співробітниця компанії розроблювача логотипу.

За матеріалами "Сегодня"

powered by lun.ua