10 кращих роликів з "Канських левів-2011"

Днями у Каннах відбувся міжнародний фестиваль виробників реклами "Канські леви". Завершився він оголошенням переможців в найпрестижнішій категорії Film.

У фінал цієї номінації журі пропустили 299 роликів. Призерами фестивалю стали 101. Гран-прі отримав ролик Write The Future для Nike - безумовного фавориту конкурсу.

1. Цього року інтриги в категорії Film не вийшло - гран-прі отримав ролик, якому з моменту його появи влітку 2010 року пророкували перемогу в Каннах. Write The Future, знятий Алехандро Гонсалесом Іньярріту, став одним з найуспішніших "вірусів" останніх 12-ти місяців. Тільки за перший тиждень ролик подивилися близько 8 мільйонів разів. У відео є все, що необхідно для перемоги: красива картинка, цікава задумка і десяток зірок першої величини. Агентство Wieden + Kennedy Amsterdam.

2. Одним з 14-ти переможців виявилося відео Entrance від Heineken, частого призера рекламних фестивалів. Wieden + Kennedy Amsterdam показало еклектичну "тусовку" Heineken, яка "відривається" під композицію The Golden Age від групи The Asteroids Galaxy Tour.

3. У числі золотих призерів виявився ще один пивний бренд - Carlton Draught. Агентству Clemenger BBDO Melbourne також пророкували перемогу за ролик Slow Mo - відео разом з Write The Future потрапило в "Каннський прогноз" Leo Burnett. Що ж роблять чоловіки в пабах?

4. Як познайомитися з батьками дівчини і закохати їх у себе? Рецептом ділиться BBDO Argentina в ролику Braids ("Коси") з рекламою лимонаду H2OH!

5. Відео After Hours Athlete для Puma стало володарем не тільки золота в категорії Film, а й у відносно новій номінації Film Craft - там ролик завоював гран-прі. Журі фестивалю гідно оцінило майстерність агентства Droga5 New York.

6. Ще один ролик, який часто потрапляв в попередні списки переможців - Force ("Сила") для Voklswagen. У відео розповідається про хлопчика в костюмі супергероя Дарта Вейдера, який вчиться керувати своєю силою і впливати на оточуючі його предмети - від пральної машинки до ляльки. Ролик, знятий американським агентством Deutsch Inc., вперше був показаний під час Super Bowl 6 лютого.


7. На фестивалі нечасто перемагають трейлери, але цього року журі не змогло пройти повз анонса відеоігри "Мертвий острів" видавця Deep Silver. Коли ролик потрапив в інтернет, компанія відразу отримала кілька пропозицій про екранізацію "Мертвого острова", який тоді ще не вийшов. Дія гри розгортається на тропічному острові, де багато зомбі.

8. Золото в Каннах отримала і рекламна онлайн-кампанія Touch The Rainbow ("Доторкнися до веселки") Зокрема, нагороду отримав ролик "Кішка". BBDO Canada придумало історію, яка максимально втягує користувачів в рекламу: потрібно лише прикласти палець до монітора.

9. У ролику Google від агентства BBH New York швидкість браузера Chrome порівнюється зі швидкістю польоту картоплі. Ідея виявилася настільки нетривіальною, що на відео відразу зробили кілька пародій. Над Chrome, наприклад, пожартувала компанія Opera Software.

10. Рекламний ролик фонду Scope "See The Person", що отримав в Каннах також нагороду "За добро", випустило агентство Leo Burnett Melbourne. Мета кампанії, заради якої агентство створило музичну групу Rudely Interrupted полягала в тому, щоб розвіяти упередження щодо людей з обмеженими можливостями. Група з музикантів-інвалідів записала сингл, з'їздила в турне і стала дуже популярною.

Зазначимо, що фестиваль "Канські леви" має категорії як для рекламних компаній, так і для визначення досягнень в технічній галузі. У кожному з цих випадків нагорода "Золотий Лев" (Gold Lion) присуджується кращому учаснику в категорії. Потім одному з володарів "Золотих Львів" надається найвища нагорода за кращий рекламний твір року - "Grand Prix". Додатково, "Леви" присуджуються в різних підкатегоріях, що відносяться до особливих галузей ринку (благодійність, соціальна реклама) або різних номінаціях реклами ("Лев за музичну досконалість"). Також фестиваль вручає щорічну нагороду "Мережа року" кращій рекламній мережі, "Агентство року", а також "Palme d'Or" ("Золота Пальмова гілка") кращій виробничій студії року.

За матеріалами Аdme.ru.

Реклама:

Головне сьогодні