Шедеври копірайтингу Російської імперії. Фото
Яскраві приклади незабутнього копірайтингу та графіки газетного креативу Російської імперії початку ХХ століття.
На початку ХХ-го століття в Російській імперії газети були єдиним засобом масової інформації, і тому основне рекламне навантаження лягало саме на них. Найбільші суспільно-політичні видання були навантажені рекламою, пише Adme.ru.
Так, наприклад, в "Русском слове", "Русских ведомостях" та "Новому часі" вона займала до 50% друкованого обсягу. Причому перша смуга, як правило, відводилася виключно під рекламу, а також різного роду оголошення.
Рекламі лікарських і косметичних препаратів належить абсолютна першість. Велика конкуренція на ринку і газетних сторінках стимулювала творчу фантазію її творців.
Тут зібрано найцікавіші з точки зору копірайтингу приклади реклами, що розміщується в найбільших столичних виданнях того часу.