Шедеври копірайтингу Російської імперії. Фото

28
14 липня 2011

Яскраві приклади незабутнього копірайтингу та графіки газетного креативу Російської імперії початку ХХ століття.

На початку ХХ-го століття в Російській імперії газети були єдиним засобом масової інформації, і тому основне рекламне навантаження лягало саме на них. Найбільші суспільно-політичні видання були навантажені рекламою, пише Adme.ru.

 

Так, наприклад, в "Русском слове", "Русских ведомостях" та "Новому часі" вона займала до 50% друкованого обсягу. Причому перша смуга, як правило, відводилася виключно під рекламу, а також різного роду оголошення.

 

Рекламі лікарських і косметичних препаратів належить абсолютна першість. Велика конкуренція на ринку і газетних сторінках стимулювала творчу фантазію її творців.

 

Тут зібрано найцікавіші з точки зору копірайтингу приклади реклами, що розміщується в найбільших столичних виданнях того часу.

powered by lun.ua