Англійський дизайнер поміняв місцями лого світових брендів. Фото
— 18 липня 2011, 17:23
Як виглядали б логотипи конкуруючих компаній, якщо б помінялися місцями?
Англійський графічний дизайнер Грехем Сміт створив проект Brand Reversions, де найвідоміші компанії помінялися власною айдентикою. Найчастіше - це прямі конкуренти, такі як Google і Bing, Nike і Puma, Canon і Nikon. Але іноді Грехем змінює місцями лого зовсім не пов'язаних між собою брендів, а просто тому що йому так хочеться і відчувається - наприклад, Blackberry і Flickr, пише Adme.ru.
Прізвисько Грехема Сміта - "Лого". Чи вигадав він його сам, чи ні - неважливо. Значення в даному випадку має лише те, що Сміт дійсно схиблений на логотипах і айдентиці.