Колекція Лілії Пустовіт: старе мамине фото

7
14 жовтня 2011
Тут і далі - фото Дмитра Амідова

Вже після показу дизайнерці Лілії Пустовіт спало на думку, що образ нової колекції змальовано зі шкільного фото її мами. І від цієї думки вона одразу до сліз розчулилась.

Відмінниця Українського Тижня Моди побачила модну нині шкільну тему у варіаціях наївних коротких платтячок з плісованими спідничками, широких сорочкоподібних блузах і ретро-сукнях міді та максі довжини.

Мама дизайнерки свого часу викладала російську літературу. Натхненна у створенні колекції Пастернаком, Прустом і Тургєнєвим, Лілія зізналась, що всі свої книжки прочитала до 20 років.

 

Пустовіт чи не вперше представлена у ретро-стилі. Ретро не властиве прогресивній дизайнерці. Та й колекція справді вийшла блідою, наче старе вигоріле фото. Хоча крізь неї прозирає впевнений почерк Пустовіт.

Зі слів Лілії, нинішня колекція вже майже вся продана. "Повірте, французи думають про нас краще. Вони завжди шукають слов’янську душу в дизайні," – ділиться секретами свого успіху Пустовіт.

 

Але для Європи старожил української моди воліє працювати в дещо іншому руслі. Головну комерційну ставку дизайнер робить на власну другу лінію, представлення якої широкій публіці відбудеться вже наступного тижня. На неї відчувається попит за кордоном, її ж продають в італійських бутиках. "Ми спеціально робили її для того, щоб вона продавалась. Вона й фінансово доступна," – завіряє Лілія.

"Чудовим є вже той факт, що вони в нас повірили. І повірили в те, що українських дизайнерів можна добре продавати. Іноземці вірять в потенціал української моди," – оптимістично запевняє дизайнер скептичну вітчизняну публіку.

 

"Висоти ми вже підкорили багато років тому, – похвалилась дизайнерка, – Коли ми продавались в Англії, Японії, Сеулі в найкращих концепт-сторах. Сьогодні для мене головне – не розширювати географію, а нарешті продавати одяг на вітчизняному ринку на рівні із закордонними брендами."

 

"Якщо друга лінія виявиться занадто дорогою, ми готові створити третю лінію," – підсумовує комерційні амбіції Лілія. – "Ми хочемо потрапити на вулиці!"

 

Нагадаємо, що взуття від Пустовіт вже другий сезон поспіль можна вільно купувати у взуттєвих магазинах України, і нинішня колекція тому не виняток. Хоча б так Пустовіт "йде", а радше "крокує", в народні маси.

Про тусовку Українського Тижня Моди читайте на Таблоїді.

powered by lun.ua