Найкращі модні календарі на 2012 рік. Фото

Як і підготовку святкових вітрин, багато модних магазинів, компаній, та іменитих брендів випускають щорічні промо-календарі. Для деяких випуск датованої продукції стає цілою святковою подією на зразок одіозного щорічного показу білизни від Victoria’s Secret.

Без сумніву, найбільш популярними в усьому світі завжди залишатимуться календарі з оголеними дівчата. Серед них календарі від алкогольних, автомобільних, паливних брендів, журналів для дорослих.

Лідером серед таких є, звичайно, щорічний календар Pirelli, підготовка якого, вибір моделей та фотографа, і власне презентація перетворюються на справжню світську подію. І хоча з модою він пов’язаний доволі опосередковано, ми не могли оминути його увагою в нашій підбірці.

Зйомки для календаря Pirelli з оголеними дівчатами цього року проходили на острові Корсика за участі знаменитого фотографа ню Маріо Сорренті (Mario Sorrenti) та 12 моделей і актрис, серед яких Кейт Мосс, Лара Стоун, Наташа Полі, Міла Йовович, Ізабель Фонтана.

Фото на фоні краєвидів острова вийшли доволі натуралістичними і схожими на кадри з реального життя.

РЕКЛАМА:

“В цих зображеннях земля, дерева, море та каміння стали фоном для жіночого тіла,” – пояснює сам фотограф.

В календарі подано чорно-білі знімки та декілька кольорових фото.

Побачити більше можна на офіційному сайті календаря Pirelli – http://www.pirellical.com/thecal/home.page

У знаменитого календаря Pirelli є і щорічний не менш відомий товариш – Style Calendar, фото для якого традиційно виконують 12 фотографів, по одному на сторінку. Всі роботи об’єднує модна стилістика та напівоголена натура.

Розгледіти всі цьогорічні сторінки можна на офіційному сайті календаря – http://style-calendar.com/

Серед кращих вже вкотре можна вважати календар середньоазійського мультибрендового ритейлера Splash від відомого рекламного фотографа з Дубаї Теджела Петні (Tejal Patni). На відміну від минулорічних готичних фоторобіт для Splash, цього року календар виконано в космічно-футуристичній стилістиці.

У фотосесії використано лялькові образи дівчат у незрозумілому світі машин поруч з не менш чудернацькими стимпанковими тваринами. Реального одягу на знімках мало, зате концептуально-механічних обладунків та дивакуватого взуття хоч відбавляй. Кольорова гама – серед наймодніших останнім часом: глибокі насичені відтінки червоного, жовтого, смарагдового, лазурового та синього.

Косметичний бренд Maybelline New York цього року вирішив здивувати своїх прихильників календарем для справжніх модниць. Кожен місяць супроводжується фото гламурних дівчат у різних професіях, на якому основні акценти розставлено на яскравих деталях та строкатому макіяжі.

Візажистка календаря Charlotte Willer підкреслила основні тренди: екстремально-яскраві кольори та строкатість, що цілком в дусі американської косметичної компанії.

В данину року Дракона в календарі фігурує модель-азіатка.

Так же строкато виглядає календар від кавового бренду Lavazza, який цього року випускає свій ювілейний 20-й календар.

Сторінки календаря зібрані з 12 почуттів, таких як спокуса, гумор, зваблення, ейфорія. Над кожною розгорткою працював окремий фотограф у власній стилістиці. Без точного розтлумачення ідеї календар не виглядає цілісно.

Кращим календарем алкогольного бренду цього року слід вважати Campari. Зазначимо, що різноманітні алкогольні компанії завше підтримують модну індустрію та різноманітні модні події.

До фотосесії французького фотографа Дімітрія Данілоффа (Dimitri Daniloff) також було запрошено Мілу Йовович у брутально-агресивних образах.

У фотосесії задіяно одяг, взуття та аксесуари відомих світових брендів і дизайнерів, зокрема, кутюр’є Стефана Роллана (Stéphane Rolland), який полюбився українській публіці завдяки показу от кутюр в Києві, а також ювелірні бренди.

Найбільш еротично серед модної братії виглядають календарі від білизняних брендів, адже в них одразу одночасно присутні і красиві напівоголені дівчата, і модний одяг.

В дизайні календарів французької спідньої білизни Aubade далеко не вперше використовується чорно-біла стилістика. Хоча красиві жіночі тіла на фото вдягнені у вишукану білизну, облич моделей ви не побачите. Що ж, фантазуйте на здоров’я!


Інший білизняний бренд з Великої Британії Leurre використав для свого календаря подібну стилістику: чорно-білі фото та гру світло-тіней. Правда, одежини виглядають дещо брутальніше.

Беручи до прикладу вдалий досвід подібних кампаній та намагаючись не відставати від моди, організація жінок норвезької області Вестфолд Vestfold Bygdekvinnelag випустила власний ню календар на 2012 рік з фотографіями літніх жінок, демонструючи тим самим, що жіноча краса з віком не тьмяніє.

На фото Маріт Борх Бекер, 51 рік, та Елен Стампе, 80 років.

До слова, старіння як природне явище не лише ввійшло в моду, але й стало своєрідним предметом гордості. Цьому сприяє ціла плеяда старіючих голлівудських зірок та співачок. І слідуючи сучасним трендам, молодитися вже не в моді, сьогодні стильно та актуально виглядати на власний вік.

Порадувала цього року і латвійська авіакомпанія АirBaltic нестандартним підходом до випуску власного промо-календаря. Моделями логічно стали співробітниці авіакомпанії, але не в звичній уніформі, а в нарядах від відомих латвійських дизайнерів.

Знімальний процес в діючому аеропорті можна побачити на відео:

Фото http://www.story.com.ua/fashion/show/kalendar-pirelli-10330/, http://style-calendar.com/, http://trendland.net/splash-2012-calender-by-tejal-patni/#, http://valse-boston.livejournal.com/565805.html#cutid1, http://www.theroundpeg.com/2011/12/leurre-lingerie-calendar-2012/, http://drugoi.livejournal.com/3647418.html

Реклама:

Головне сьогодні