Чоловіча мода: новинки українського подіуму

Чоловіча мода незаслужено обділена увагою українських дизайнерів, а цього Тижня Моди її було катастрофічно мало. Лише три дизайнери представили одяг для сильної статі.

Традиційно, організатори залишають чоловічі покази на останній день, але тепер їх розбавляли жіночими колекціями – так мало моди чоловічої моди залишилось на українському подіумі. Сподіваємося, що тимчасово!

Віктор Анісімов за звичкою відпрацьовує власний показ ще в день відкриття модного свята – його своєрідний погляд на чоловічу моду ми розглядали в попередніх репортажах.

У торгівельній марці VULDI, уособленням якої став дизайнер Михаїл Ліпаков, впевнені, що українська мода стоїть далеко не в першому ряду серед законодавців цієї галузі, і вповсякчас буде відображенням того, що демонструють гучні європейські імена. Головне, щоб за колекцію не було соромно, як вважають в дирекції.

Тим не менше, серед обіграних світових трендів хотілося б відмітити окремі риси нинішньої колекції:

РЕКЛАМА:

- саме від Михаїла Ліпакова ми дочекались серії двобортних піджаків та в доповнення –

двобортних жилетів піджачного крою;

- дуже вдало дизайнер бренду спромігся використати оксамит – це ненав’язливі деталі та оздоби, оксамитові сорочки.

А також:

- чудернацькі краватки-метелики, що вимагають ретельного підбору інших елементів строю;

- надто короткі брючки в поєднанні з лоуферами або капцями, і звичайно, без шкарпеток – саме так, як диктують передові тренди;

- манера ховати рукавички у верхню кишеню пальто чи піджака, перехоплена у Віктора Анісімова.

Михаїл Ліпаков впевнений, що мужчина закохується в одяг, коли його вдягає. Тому будь-які упереджені ставлення до класичного чоловічого одягу пропонує спростовувати вже в примірочній. Тішить те, що колекцію можна вільно придбати в мережі фірмових магазинів, без зайвих відвідин закритих шоурумів чи зустрічей з дизайнером.

Вишукану колекцію показав Серж Смолін. Дизайнер вражає унікальним умінням щосезону знаходити авторський погляд на класичний чоловічий одяг.

Скромний та інтелігентний Серж не просто дивує красивими та продуманими чоловічими строями, але й започатковує власні тренди, яких не підгледиш у європейських колег.

Серед таких слід відмітити:

- "зів’ялі" метелики до сірих офісних костюмів і загальванізовані чудернацькі брошки та булавки з квітів та листя;

- стьобаний оксамит, а не лише прості рішення з оксамитовим оздобленням вилогів піджака, оксамитові брюки;

- комір-стійка, поєднаний з вилогами;

- піджаки з відрізною баскою;

- нова стилістика шкіряного піджака;

- пласкі жилети без спинки;

- оригінальні "куфайки" – своєрідні піджаки на утеплювачі;

- пальто з поєднання двох тканин: однотонної та в клітинку;

- манера носити верхній одяг "в накидку";

- невеликі капелюхи і сумки-пакети.

Від колекцій Смоліна щоразу отримуєш естетичне та емоційне задоволення. Чого тільки вартий той факт, що по завершенню показу зала "вибухнула" оплесками і вищанням. Інші епітети та хвалебні оди тут просто зайві.

Читайте також на ТаблоID UFW: Вольнова привела нового бойфренда?

Реклама:

Головне сьогодні