Чи є альтернатива: додаткова порція моди від молодих дизайнерів

"Моди забагато не буває!" – схоже, під таким гаслом вже другий тиждень поспіль не припиняються різноманітні модні заходи у Києві.

Чергова модна подія, більше орієнтована на сучасну молодь та популярну субкультуру хіпстерів, мала місце одразу по закінченню творчих оглядин "мастодонтів" українського подіуму та загальноєвропейського фестивалю ЄвроФешн.

Кількаденна подія, що проводиться лише третій сезон, але постійно змінює назву, збирає молодих, ще схильних до власних творчих пошуків дизайнерів, і таких же глядачів: студентів, творчих індивідів і всіх молодиків "в моді". Це окремий світ без зайвого гламуру та претензій на закордонних байєрів.

Дизайнери, які зазвичай беруть участь у Kiev Fashion Days не женуться за світовими трендами, а за допомогою одягу виражають внутрішній світ. А от чи можуть "молоді та перспективні" відзначитись художнім смаком та якістю того, чим так захоплені по життю, про це далі в нашому огляді.

Марія Бех на альтернативному майданчику вперше. Дівчина з європейською фешн-освітою розпочала творчий шлях в Україні на національному подіумі. Але зрештою, вирішила пробуватись всюди.

РЕКЛАМА:

Колекція Марії вийшла комерційною та простішою за попередні, хоча до цього дівчина захоплювалась тонкими образами і складними конструкціями.

Бех пропонує наступного осінньо-зимового сезону повернутись до образів школярок, скромних бібліотекарок у міді-спідничках та сивих вчительок у цупких сірих колготах під пласке взуття. В колекції багато трикотажу і широкого верхнього одягу "з чужого плеча".

Багато хто очікував на показ дизайнерського тандему DOMANOFF. І команда з Одеси виправдала сподівання, представивши носибельну колекцію у виваженій кольоровій гамі, приправлену концептуальними головними уборами та шкіряними аксесуарами. Колекція вийшла проста і складна водночас.

DOMANOFF – також не нове ім’я в короткій історії української моди. Як і Марія Бех, бренд уже брав участь в Українському Тижні Моди, а тепер шукає поціновувачів на інших подіумах.

Решта дизайнерів відвойовувала увагу публіки незвичними постановками. Любитель невеликих капсульних колекцій дизайнер Антон Белінський позапихав моделей у стійло-клітку, а перспективний хлопчина Саша Каневський влаштував інсталяцію-фотосесію із живих моделей у дивакуватім реквізиті.

Ксенія Шнайдер (у дівоцтві Марченко) обмежилась відеопоказом нової колекції. Творчість Ксенії завжди викликала неоднозначні відгуки, але тепер молода матуся вийшла на якісно новий етап: її творіння цілісні, ідейні та справді для молоді.

Видатна дизайнерка Лілія Пустовіт обіцяла представити відеоролик-презентацію про любов до Києва, не планувавши влаштовувати повноцінне дефіле власної другої лінії одягу, оскільки особисто повезла свіженьку колекцію до Росії на тамтешній Тиждень моди.

На жаль, гостям так і не пощастило переглянути своєрідне відеозвернення від "королеви української моди". Подія не відбулася.

Проте не знехтував альтернативним подіумом давно знайомий українській публіці грузинський дизайнер Автанділ Цквітінідзе. Він продемонстрував повноцінну колекцію вишуканого жіночного одягу, притаманну власному творчому стилю, не дивлячись навіть на те, що стрункі силуети він навмисне обтяжив грубими масивними чоботами.

Можна впевнено сказати, що грузинський дизайнер володіє тонким відчуттям трендів і давно визначився з образом своєї музи та особистим почерком у творчості. Молодим та експериментуючим дизайнером його вже не назвеш. Та й колекція на тлі інших прийшлася наче "не з тієї пісочниці".

Фото Mercedes-Benz Kiev Fashion Days.

Реклама:

Головне сьогодні