Новітній музейний тренд: твіттер-екскурсії
Так, нещодавно з'явився новітній тренд, так звані, "твіттер-екскурсії", пише Deutsche Welle.
У виставкових залах Колекції Фалькенберґа у Гамбурзі, екскурсію супроводжують 5-7 осіб, які за допомогою телефонів, ведуть "твіттер-трансляцію", діляться своїми враженнями про побачене, або ж відповідають на запитання мікро-блогерів.
Новий тренд поступово набирає популярності та переходить уже у розділ послуг. Так, мистецтвознавець Кристіан Ґріс, у 2012-ому році заснував спеціальну "музейну мережу" Kulturkonsorten.
Він пропонує музеям особливі твіттові екскурсії, адже до них слід ретельно готуватися.
"Відвідувачам можна запропонувати особливий погляд або показати такі речі, які вони зазвичай не бачать", - пояснює Ґріс, який переконаний, що такими інтерактивними екскурсіями музеї можуть залучати нові цільові групи.
У будь-якому випадку, вважає Ґріс, такі екскурсії не повинні розглядатися лише як об'єкт маркетингу.