Віктор Анісімов "впав у дитинство"

Коли минулого сезону Віктор Анісімов представив дорослу колекцію одягу на манекенниках-дітях, модна громада була захоплено-шокована незвичним творчим рішенням і геніальною презентацією. Вдруге подібне дійство скидалось чи то на пожовану платівку, чи то на огляд дитячої самодіяльності.

"В кожній людині дев’яносто відсотків дитини. Хтось придушив в собі це відчуття, а хтось, як я, в цуценячому екстазі досі хлопає себе по щоках," – пояснює схвильований дизайнер з Донецька, і захоплено розповідає про власні дитячі переживання і пригоди.

Успіх попередньої колекції прийшовся саме на дітей. Томі подібну практику було вирішено повторити.

Хто не відвідав торішній показ, міг заповнити прогалини власного життєпису настроями і враженнями від цього. Публіка так само аплодувала і посміхалася за кожним виходом, а зоряні матусі молодих моделей із зали надсилали привіти і змахували сльози з очей.

За другим разом молоді манекенники виглядали розкутішими, зате з’явилось більше "дитячості" в колекції. Ансамблі вже не схожі на копії дорослих, а створені саме на дитячі фігури. Так костюмчики в чорно-білій гамі здебільшого нагадували шкільну форму, оздоблювальних деталей стало менше, а елементи одягу відчутно спростилися, побільшало трикотажу, дитячих фасонів. Проте не обійшлося без цілком дорослих речей: фірмових брюк від Анісімова, мереживних костюмів, шкіряних курток-пілотів, плащів і капелюхів. Недитячими були прикраси з ціпурами у хлопчиків і камінням та кристалами у дівчат.

РЕКЛАМА:

На цілком слушне запитання, чому дизайнер завжди використовує чорно-білу гаму, і навіть в дитячих колекціях, і коли зрештою очікувати на яскравий кольоровий показ, Віктор навів приклад закордонних колег: "Том Форд, один з моїх улюблених дизайнерів, коли прийшов у Gucci, весь час робив чорні колекції. І вдома в нього було все чорно-біле. Згодом він себе переборов і почав працювати з кольором, але для мене він залишився "людиною чорного кольору".

В свою чергу, пригадуються слова тезки дизайнера, конструктора автомобілів Генрі Форда: "Автомобіль може бути будь-якого кольору, якщо цей колір – чорний."

Тим не менше, поки Віктор Анісімов, тричі володар премії BFA "Кращий дизайнер чоловічого одягу", "грається" в дитячу моду, в Україні не залишається кому займатись модою чоловічою, на превеликий жаль.

Наступного сезону на дитячу колекцію можна не сподіватись. "Харе з дітьми!" – підсумував Віктор.

Реклама:

Головне сьогодні