Колекція Андре Тана: короткі спіднички, муфти-клатчі та окуляри за 12 тисяч євро

Модники та інсайдери з нетерпінням чекають на покази прогресивних дизайнерів, таких як Лілія Літковська або Каменська/Кононнова, але справжні жінки, які не страждають ідеями фемінізму, і позбавлені манії до самоспотворення, зі щирим задоволенням поспішають на покази Андре Тана.

Піднесення розпочинається з перших хвилин, коли гостей в залі пригощають шампанським, а в релізі колекції, завчасно розкладених на кожне місце, вказано, що по кольоровій гамі превалює білий, сірий, небесно-блакитний, електрик і зовсім небагато чорного.

І Тан цього вечора не розчарував. Розпочав показ блок вишуканих білих суконь, далі – сіра вовна, блакитна шкіра і стьобані тканини, за ними – коротенькі і дуже коротенькі спіднички з підкресленою талією, рукавчиками-ліхтариками, пишні спіднички "за паризькими модами", сукні з блиском і золотом, а під завісу – класична біла "наречена".

Менше сповідувань тренд-буків і відсутність гонитви за паризьким шиком зіграли хлопцю на руку. Андрій виробив особистий почерк і притримується власної стилістичної лінії.

Про чистий образ "русской красавицы", створений на українському подіумі, Андре Тан говорить багато і залюбки.

РЕКЛАМА:

Про колекцію:

"Ми зробили особливий акцент на форми. Те, чого раніше ніколи не робили. Я знайшов фабрику в Італії, яка колись працювала з Dior. Вони втготовляють чудовий "сухий" шовк, який добре тримає форму, створюючи красивий відточений силует.

Є в колекції один принт: це аеропорт Хітроу, сфотографований з літака. Здалеку він чимось нагадує український орнамент. Цей принт застосовано на сукнях і підкладках."

Про вплив одруження на роботу:

"Після одруження мені довелося переглянути погляди на власну творчість. Я навіть змінив лекала, так як зрозумів, що українські жінки не мають модельних пропорцій, але пишні перса, окреслену талію і показні стегна."

Про підробки:

"Цей одяг облагороджує. Крій робить ваші груди більшими, талію – вузькою, а стегна – красивими. Це особливі знахідки, за якими приховано майстерність бренду та магію крою.

У нас був один випадок в Одесі, коли сукню від Андре Тана розпороли, скопіювали лекала і віддали сусідці, яка пошила практично таке саме. Навіть тканину підібрали дуже схожу. Те, але не те. Каже: в твоїй сукні я виглядаю красиво, а в цій – некрасиво."

Про аксесуари:

"В показі використано муфти-клатчі. Вони розстібаються, їх можна носити разом або окремо. Можна тримати сумочку і при цьому гріти руки – це дуже вдалий тандем на зиму, я вважаю."

Про лінію окулярів від Андре Тан:

"Минулого року ми запустили власну лінію окулярів. Цього сезону розробили більш дорогі окуляри, усипані камінням і кристалами, в оправах зі шкіри пітона; а також окрему лімітовану серію із золота з інкрустаціями діамантами, кожні з яких матимуть власний номер, паспорт і пожиттєву гарантію. Вартість таких окулярів: 600 євро – за "пітонові", і 8-12 тисяч євро – за окуляри з лімітованої серії."

Про комерційний успіх:

"Ми активно розвиваємо другу лінію доступного одягу. За півроку ми розширили мережу магазинів у регіонах. Це Одеса, Дніпропетровськ, Івано-Франківськ, Вінниця. Планується ще два магазини в Києві, крім трьох існуючих, і десять – по Україні."

Реклама:

Головне сьогодні