В Опері продовжують воювати з Абдулліною і вже опустилися до взаємних образ
Про це йдеться у коментарі Солов’яненка висловлювань Абдулліної щодо українських шкіл, опублікованому на сайті Національної опери.
Солов’яненко пояснив, що не бачить Абдулліну у головних ролях з наступних причин, "кожної з яких достатньо": її незадовільна вокальна форма, відмова колег від участі з нею у виставах, "можлива реакція на її появу на сцені з боку глядацької аудиторії, що може поставити виставу під загрозу зриву".
"Цілком природно, що будь-яка людина, яка має честь, гідність і власну позицію, після усього, що сталося, подала б заяву про звільнення, але нині зрозуміло — Катерина цього не зробить. Чому? Відповідь проста — вона прекрасно розуміє, що жоден серйозний театр у такій вокальній формі не візьме її на постійну роботу. Хай прослухається у Віденську оперу, в "Ла Скала", чи у Варшавський театр — а ми всі подивимось на результати...", - заявив він.
Солов’яненко також висловив упевненість у тому, що слова про "бидлячі українські школи", написані у Facebook, належать саме Абдулліній.
"У колективі театру добре відома її лексика, тож авторство сумнівів не викликає, а пошук "винних" та нові подробиці, котрі щоденно "народжує" Катерина, нагадують заздалегідь сплановану, але огидну за суттю і змістом піар-акцію. Стає зрозумілим, що "героїня" скандалу увійшла в азарт і буде створювати "новини", допоки їй буде надаватись така безпрецедентна медійна підтримка, якій можуть позаздрити не тільки зірки шоу-бізнесу, але і будь-який впливовий політичний діяч", - написав він.
За словами головного режисера Опери, вокальна форма Абдулліної теж викликає питання, адже покладені на неї надії "не виправдалися і вступили у потужний дисонанс із її амбіціями".
"Професійна форма творчих працівників театру, а у зв’язку з цим, і можливість їх участі у тих, чи інших партіях (ролях) протягом сезону, мала бути обговорена під час наради головних спеціалістів театру, що традиційно відбувається у перші дні нового театрального сезону. Припускаю, що це могло стати одним із приводів для такої піар-кампаінії солістки", - заявив Солов’яненко.
Крім того, він вважає, що Абдулліна спекулює "поодинокими виступами у невеличких театрах Італії", що "ніяк не є підтвердженням її міжнародного визнання".
Крім того, Солов’яненко прокоментував слова Абдулліної про те, що "провокація" проти неї пов’язана з особистим конфліктом з головним режисером.
"Завершуючи, прокоментую і останній інформаційний "десерт" від Абдулліної на мою адресу. Катерина стверджує, що я, ніби то, пропонував їй "руку і серце", та отримав відмову... Єдина жінка, якій я робив пропозицію — моя дружина Мирослава", - заявив він.
Як відомо, в інтерв’ю "Вістям" Абдулліна заявила, що слова про "бидлячі школи", поширені через її сторінку у Facebook, належать її колишньому чоловіку – росіянину з кримінальним минулим.
На її думку, керівництво Опери "підхопило" скандал, щоб позбутися її, адже Абдулліна претендувала на головні партії у виставах. Жінка стверджує, що конфлікти розпочалися після того, як вона відмовила Солов’яненку у відповідь на пропозицію руки і серця.
Минулого тижня в мережі виник гучний скандал через коментар солітки опери Катерини Абділліної, у якому вона називає українські школи "бидлячими". Пізніше пост було видалено, а ще згодом Абдулліна заявила, що її акаунт було зламано. Проте користувачі Facebook знайшли подібні висловлювання і у минулорічних дописах Абдулліної.
Міністерство культури вимагало від Абдулліної публічного вибачення.