Війна світів Валерії Ковальської та інквізиція Володимира Подоляна

Суботній вечір на Тижні Моди чекали з особливим хвилюванням. Адже цього дня на модних симпатиків очікувало повернення на головний подіум молодої та креативної Валерії Ковальської, чергове драматичне шоу від дизайнера Володимира Подоляна та закритий показ в окремому форматі від Артема Климчука.

"Дві основні лінії – це Японія зі стилістикою кімоно, якою завжди можна надихатись по-різному, та Америка 50-х з розломом поглядів і появою поп-культури", – розповідає про основну ідею своєї весняно-літньої колекції дизайнерка Валерія Ковальська. - "А ще це своєрідна ворожнеча між США та Японією тоді, піввіку назад, та їх дружні стосунки і тісне взаємопроникнення культур двох країн сьогодні."

Відчуття таке, що не лише виходів для одного дефіле було забагато, але дизайнерських прийомів для одної колекції більше необхідного – дизайнер наче хотіла взяти реванш і надолужити пропущені сезони. Юна дівчина пояснює розсудливо: "Можливо… Але я вважаю, що краще показати одну річ за вихід, ніж нагромаджувати образ і сукнею, і курткою."Демонстрацію своєї філософії дівчина розгорнула аж на 50 виходів: "10 луків я вже виключила з колекції – їх було взагалі 60."

А показала Ковальська цього разу короткі шкіряні куртки і шифонові сукні асиметричного крою, світшоти і формені сорочки складного декоративного наповнення, принти на трикотажі, горошок і витинанки, і ще багато чого.

В колекції присутнє нове прочитання спортивної форми, пояснене Валерією як захоплення бейсболом, простежуються основні світові тренди наступного сезону: вставки зі шкіри, шкіряна сітка, подвійна спідниця-баска, сукні на запáх. Проте не розгубила Валерія свій авторський почерк: аплікації зі шкіри на прозорому шовку і фатині – в нинішній колекції у вигляді пташиних крил з пір’ям, шитої шкіряної сітки, аплікацій.

Власного стилю проведення шоу-показів дотримується дизайнер Володимир Подолян. Жодне дефіле не обходиться без ефектного дійства, які він незмінно влаштовує з одним і тим самим режисером – Євгенієм Тимохіним. Завдяки незвичайним постановкам дизайнер два роки поспіль отримує українську премію в галузі моди в номінації "За найкращу fashion-постановку". Володимирові і самому дуже кортить подивитися власний показ із залу, в якості глядача.

Цього вечора глядачі отримали порцію Святої Інквізиції у вигляді світлового шоу із зображенням костьольного оргáну, і "спопелілого" подіуму, рівномірно всипаного чорним попелом. "За допомогою одягу я намагаюсь привернути увагу людей до якоїсь конкретної теми," – уточнює дизайнер. Після шоу Подоляна виникає бажання сповідатись.

Хоча власне до одягу дизайнер має спокійне та рівне ставлення. Він створює одяг в міру простий, в міру зрозумілий. До наступного літа дизайнер пропонує чорні пальта і плащі, відтінки жовтого кольору і фуксії в бавовняних сукнях і різнокольоровий принт на синьому тлі в трикотажних платтях простого крою.

Не зважаючи на видовищні покази, Володимир Подолян дуже серйозно ставиться до економічної складової свого бізнесу. Тому до сезону готується заздалегідь, і вже за два місяці до показу продемонстрований одяг бачили байєри та потенційні клієнти, а наразі розпочато роботу над новою колекцією. Географія продажів бренду різноманітна.

Це і США, і Велика Британія, Швеція, Росія і навіть Саудівська Аравія. Нещодавно відпрацював шоу-рум в Парижі. Можливо, цей успіх пов’язаний з тим, що Подолян виготовляє одяг, який реально вдягнути в повсякденному житті. Але чи захочеться вам такого похмурого літа?

В тож же час на іншій локації в іншій частині міста за якимось особливим сценарієм відбувався показ колекції Артема Климчука, який навесні цього року став кращим дизайнером чоловічого одягу за версією BFA. Увага модних інсайдерів розділилася на два фронти.

Реклама:

Головне сьогодні