Чоловічий день на Тижні Моди: півтори колекції для сильної статі
Чоловічих показів на Тижні Моди очікують всі. Останнім часом їх настільки мало, що чи не кожен дизайнер, хто ризикне творити для сильної статі, одразу стає зіркою українського подіуму.
Серед сміливців цього сезону можна виділити двох: від Сержа Смоліна шанувальники зрештою дочекалися цілковито чоловічої колекції, а Олена Голець, яка працює над чоловічими образами виключно в режимі ательє, виходами мужчин доповнила основну жіночу лінію.
Олена і сама не любить, коли її називають чоловічим дизайнером і постійно торочить, що її бренд на 70% жіночий, але розповідати про особливості виготовлення піджаків готова довго і ґрунтовно. Дизайнер користується італійським кроєм, який передбачає об’ємний плечовий пояс і максимально звужену талію. "Це неаполітанський крій рукава. Об’єм по талії мінімальний, а об’єм рукава настільки великий, що дозволяє вільно рухатись," – пояснює Голець.
Класичний неаполітанський крій піджака Олена подає з елементами стилю сафарі, доповнюючи його накладними кишенями і погонами, що переходять у хлястики, піджаки для урочистих подій (смокінги і візитки) перетворює на повсякденні, а потім такий майже казуальний смокінг поєднує з туристичними шортами.
Крім піджаків за складною італійською технологією, жінка запропонувала футболки в сіточку, шорти і брюки з колірними колажами, сорочки з погонами, брюки з накладними кишенями і "оберненими" поясами та стьобані жилети – єдину деталь верхнього одягу на весняно-літній сезон.
В такій подачі Олена Голець пропонує сильній статі перетворити піджак на предмет щоденного гардеробу, а тому він має добре сидіти на фігурі, але без надмірної витонченості і строгості, пасувати до простих речей, як то футболка та шорти, і бути позбавленим формалізму. Адже простий класичний костюм серед модних мужчин вже не актуальний.
Легкості додав чоловічим образам наступного літа і Серж Смолін. Колекція вперше настільки молодіжна і життєствердна. Дизайнер пропонує власний "піжама-стайл": широкі теніски і безрукавки вільного крою з легкими шовковими шортами типу спіднього, бавовняні піджаки без підкладки з підкоченими сорочечними рукавами, доповнені широкими "піжамними" брюками, а костюмні шорти – жилетами на голе тіло.
Але перше, що помічаєш, це кольоровість: горошки, крапки, смужки, клітинка і шахматка, піксельний принт, рябий дрібний візерунок, гусяча лапка, навіть камуфляж із динозавриків. Всі ці строкаті тканини дизайнер міксує в одному строї, створюючи колажі з кольорових блоків.
До літнього сезону Серж пропонує і власні "фішки": розлогі сорочки з розширеною лінією плеча без рукавів з V-подібним вирізом в стилістиці одягу японських самураїв; контрастні кокетки на тенісках, взяті з урочистих сорочок; широкі брюки і шорти до піджаків приталеного крою; самостійні баски у вигляді нижньої частини піджака як декоративний елемент, що вдягають під піджак; неопренові тканини для верхнього одягу.
Дизайнер також впевнений, що піджачний костюм з легкістю може стати повсякденним стилем, а тому його варто доповнити кросівками.
Серед основних трендів чоловічої моди наступного сезону можна виділити такі:
- поєднання кольорів, рисунків і фактур в одязі, печворк на піджаках, кольоровий блокінг
- зручність і спрощення повсякденного піджака, поєднання піджаків з шортами і футболками
- поява в буденних костюмах елементів урочистого одягу, або, навпаки, трансформація урочистого вбрання на елементи повсякденного стилю
- еклектика стилів, поєднання костюму зі спортивним взуттям, але зумисне уникання спортивного одягу
- зменшення в гардеробі долі костюмів – піджак і брюки збирають в костюм окремо
- повернення форменого одягу
- відсутність курток і штурмівок, використання безрукавок та легких пальто в якості верхнього одягу