В Канах показали стрічку Слабошпицького. Фото

— 22 травня 2014, 16:18

"Плем'я" - експеримент в галузі кіно: фільм, повністю знятий на жестовом мовою, в ньому немає субтитрів і закадрового голосу, пише Gazeta.ua.

Це картина про життя глухонімих людей, зйомки якої проходили в столичному спеціалізованому інтернаті для слабочуючих.

Канській прем'єрі передувала масштабна міжнародна піар-кампанія: статті про "Плем`я" з'явилися у французькій Le Monde, у великих галузевих виданнях Le Film Francais і Screen International. Італійська газета La Repubblica назвала фільм "прогнозованим скандалом в Каннах".

За словами Ремі Бонома, програмного координатора "Тижня критики" Каннського кінофестивалю, український фільм "Плем'я" був найбільш очікуваним фільмом програми. На перший офіційний показ картини зібралася величезна черга, близько 200 осіб так і не змогли потрапити до зали.

На показі були присутні представники спільноти глухих Франції. Спеціально для них фільм презентували жестовою українською та французькою, українською, французькою та англійською мовами.

ВІДЕО ДНЯ

"Фільм-нуар, фільм-шок на мові глухонімих без субтитрів. Майбутній володар Золотої камери?" - написав після перегляду в Twitter Тьєррі Шез, оглядач Studio Ciné Live. Відзначили критики також операторську роботу Валентина Васяновича, і акторську майстерність виконавиці головної ролі Яни Новікової.

Оскільки картина є повнометражним дебютом Мирослава Слабошпицького, вона також номінується на "Золоту камеру" фестивалю. Це перший український фільм в програмі конкурсу, який проводиться на Каннському кінофестивалі вже 53 роки. Творча група фільму "Плем'я" була представлена публіці на червоній доріжці Палацу фестивалю перед показом фільму братів Дарденн "Два дні, одна ніч".

На міжнародному кіноринку в Каннах, де фільм представляє французька компанія Alpha Violet, "Плем'я" презентували 19 травня. На даний момент відомо, що стрічка була придбана дистриб'юторами для широкого прокату у Франції, Данії, Японії та Нідерландах.

В український прокат стрічка виходить у вересні 2014 року.

Реклама:

Головне сьогодні