Центр Києва прикрасили кіноафіші конкурсу Cinema Poster Awards
Cinema Poster Awards (СРА) — конкурс кіноафіш для кінострічок фестивальної програми КМКФ "Молодість". СРА було засновано в жовтні 2014 року ілюстраційною агенцією ILL&MATES.
Одне із завдань конкурсу — показати альтернативний підхід до свторення кінопостеру, звернути увагу діячів кіноіндустрії на широкий вибір візуальних концепцій та їх реалізацій, які є інструментами промоції кінострічок. Організатори впевнені, що це питання актуальне не лише для працівників сфери кіно, дизайнерів та ілюстраторів, але й для глядачів. Про це свідчить високий інтерес до конкурсу, тому ILL&MATES разом з КМКФ "Молодість" вирішили зробити його щорічним.
Цього року конкурсантам було запропоновано створити кіноафішу до одного з фільму на вибір: "Божевільне кохання" режисера Джессіки Хаузнер, "Щось має зламатися" режисера Естер Мартін Бергсмарк, "Експедиція на край світу" режисера Деніели Денсік, "Метаморфози" режисера Крістофа Оноре, Björk: Biophilia Live режисерів Пітера Стрікленда та Ніка Фентона.
Найбільшою популярністю серед учасників користувався фільм "Експедиція на край світу": самопізнання, пошук відповідей на "вічні" питання та дух авантюризму — речі, котрі цікаві більшості. Та фільми, кіноафіші до яких стали переможцями, були: 1-ше місце — Björk: Biophilia Live — робота Діани Євицької; 2-ге місце — "Божевільне кохання" — робота Дмитрія Цапка та Романа Давидюка. Нагородження переможців конкурсу СРА проходило за підтримки "Фундації Дарини Жолдак" в FEDORIV HUB 2 листопада.
1-ше місце — Björk: Biophilia Live — робота Діани Євицької; 2-ге місце — "Божевільне кохання" |
Cinema Poster Awards Party from ILL&MATES on Vimeo
Переможці були відзначені нагородами від організатора, отримали сертифікати на навчання від "Європейської Школи Дизайну", а також їхні роботи прикрасили центр Києва.
Цього року в конкурсі брало участь понад 100 робіт. Кіноафіші, що увійшли до шортлісту, взяли участь у виставці в кінотеатрі "Київ", що тривала з 25 жовтня по 2 листопада.
У планах на наступний рік — передбачити більше можливостей для виставки, збільшити кідлькість рекламних площин столиці, на яких будуть розміщуватись роботи конкурсантів, та цікавих несподіванок, які поки не розголошуються. Це питання, звісна річ, залежать від залучення спонсорських коштів, і цього року організаторам ILL&MATES довелось нелегко, адже майже все фінансування здійснювалось ними самостійно.
"Концепція конкурсу з’явилась так раптово, що практично не залишалось часу на підготовку й проведення. Але ми керуємось власними правилами — є ідея, отже, знайдуться й можливості на її реалізацію. Як бачите, правило працює", — зазначають ILL&MATES.
До журі цьогорічного конкурсу увійшли не лише представники української кіноіндустрії та рекламного бізнесу, але й фахівці світового масштабу, що знаються на дизайні та ілюстрації кінопостерів: Скот Бендал (Британія) та Річард Кері (Британія), лауреати нагород Annual Design Awards, Screen Awards, European Design Awards, Key Art Awards, AOI Illustration Awards та The Kitchies; Володимир Смірнов (Україна), лауреат Effie Awards; Акіко Стеренбергер (США) отримала Key Art / CLIO Award та SXSW Best Film Poster Award; Мік Уіггінс (США) та Наталя Соболєва (Україна).
"Було дивовижно спостерігати, як українські дизайнери та ілюстратори створюють цікаві кінопостери. Конкуренція була високою і це слугуватиме хорошою мотивацією для наступних років. Вірю, що такі конкурси, як СРА зможуть донести ідею важливості постерів як до діячів кіноіндустрії, так і тих, хто займається маркетингом кінопрокату." — Скот Бендал.