Made in Ukraine
У Києві відкрився новий особливий магазин Arber, української марки чоловічого одягу.
Минулого тижня у столичному ТЦ "Ocean Plaza" відкрився флагманський магазин бренду Arber, заснованого у 1999 році. Зараз цей бренд - головний гравець на ринку чоловічого одягу в нашій країні. У Arber - своя фабрика, а ще вони забезпечують робочими місцями 700 наших співвітчизників.
"За останніх кілька років у нас розширилась клієнтська база, вона омолодилась. Якщо раніше нашими клієнтами були чиновники та бізнесмени у віці 50 років, то зараз ядро нашої клієнтської бази - 30-літні чоловіки, які люблять одягатись по-діловому, але модно", констатує Вадим Золотаревський, гендиректор Arber Group.
Сам, звісно, у Arber: на ньому - вовняний піджак у дрібну клітинку, блакитна сорочка та трикотажна краватка, дуже модний аксесуар останніх сезонів. Її в Arber пошили для цього літа, однак, вона стала така востребувана серед українських чоловіків, що її вирішили включити і у колекцію сезону осінь-зима 2014-2015.
Модель у костюмі Arber |
У становленні марки варто виділити кілька важливих віх. По-перше, першим "обличчям" марки у свій час став Ігор Бєланов, відомий український футболіст з Одеси.
Потім була співпраця з ФФУ у 2006 та 2012 роках. А ось уже два роки футболісти "Динамо Київ" на усіх офіційних заходах з’являються у костюмах Arber, пошитих кожному з них на замовлення.
По-друге, ведучі новин на "5-му каналі" у 2004-му були одягнені у костюми марки. Під час помаранчевої революції глядачі масово почали дивитись цей канал і відповідно дізнались про одяг Arber.
Загальний план магазину |
До речі, ось уже три роки креативним директором Arber є жінка. Її звуть Анна Кодимська і вона також працює як баєр марки Hugo Boss.
Зараз потрібно зауважити, що власники Arber є також дистриб’юторами преміальних європейських брендів, серед яких і Hugo Boss. Саме тому вона регулярно буває на закупках у Європі та в курсі найбільш актуальних тенденцій чоловічої моди.
"Цього сезону модний костюм - з більш широким і гострим лацканом. Трохи ретро-стиль. При цьому завужений силует із завуженими брюками, трохи короткуватими", розповідає Анна, котра на відкритті магазину працювала в якості стиліста та підбирала одяг всім бажаючим.
Компанію Анні у стилізуванні образів покупців склала стиліст та ілюстратор Таня Кремінь, відома своєю роботою fashion-редактора у журналі Esquire Україна та відмінним смаком.
Моделі у одязі Arber |
На відкритті було помічено багато стильних чоловіків, котрі є важливими гравцями для сегменту чоловічої моди в Україні. Це і дизайнери Саша Каневський, Артем Клімчук та Федір Возіанов, а ще телеведучий Данило Грачов та директор бренду Bevza Максим Некрасов.
Ведучим вечора став Анатолій Анатоліч, одягнений у стильний костюм марки – "трійку" у крупну клітинку, причому синього кольору. До речі, за статистикою 70 відсотків продажів костюмів марки припадає саме на цей колір.
Юрій Шпірт, власник Arber Group |
Окрім вищезгаданої послуги стилістів на відкритті можна було побачити цікавий експеримент: Men in suits, тобто "Чоловіки у костюмах". Таким чином, проводячи аналогію з відомим фільмом "Люди в чорному", у Arber намагалися доказати, що не потрібно одягатися лише у чорне.
Отож, по ТЦ "Ocean Plaza" прогулювалися моделі у чорних костюмах, але згодом вони переодягнулися у костюми інших кольорів, котрі виглядали нічим не гірше, а навіть цікавіше.
А коло входу до магазину Arber стояла дошка з крейдою, де проходило голосування за найбільш популярний колір костюму. Ним, звісно, виявився синій.
Вадим Золотаревський, гендиректор Arber Group |