Made in Ukraine

32
24 грудня 2014

У Києві відкрився новий особливий магазин Arber, української марки чоловічого одягу.

Минулого тижня у столичному ТЦ "Ocean Plaza" відкрився флагманський магазин бренду Arber, заснованого у 1999 році. Зараз цей бренд - головний гравець на ринку чоловічого одягу в нашій країні. У Arber - своя фабрика, а ще вони забезпечують робочими місцями 700 наших співвітчизників.

"За останніх кілька років у нас розширилась клієнтська база, вона омолодилась. Якщо раніше нашими клієнтами були чиновники та бізнесмени у віці 50 років, то зараз ядро нашої клієнтської бази - 30-літні чоловіки, які люблять одягатись по-діловому, але модно", констатує Вадим Золотаревський, гендиректор Arber Group.

Сам, звісно, у Arber: на ньому - вовняний піджак у дрібну клітинку, блакитна сорочка та трикотажна краватка, дуже модний аксесуар останніх сезонів. Її в Arber пошили для цього літа, однак, вона стала така востребувана серед українських чоловіків, що її вирішили включити і у колекцію сезону осінь-зима 2014-2015.

 Модель у костюмі Arber

У становленні марки варто виділити кілька важливих віх.  По-перше, першим "обличчям" марки у свій час став Ігор Бєланов, відомий український футболіст з Одеси.

Потім була співпраця з ФФУ у 2006 та 2012 роках. А ось уже два роки футболісти "Динамо Київ" на усіх офіційних заходах з’являються у костюмах Arber, пошитих кожному з них на замовлення.

По-друге, ведучі новин на "5-му каналі" у 2004-му були одягнені у костюми марки. Під час помаранчевої революції глядачі масово почали дивитись цей канал і відповідно дізнались про одяг Arber.

 Загальний план магазину

До речі, ось уже три роки креативним директором Arber є жінка. Її звуть Анна Кодимська і вона також працює як баєр марки Hugo Boss.

Зараз потрібно зауважити, що власники Arber є також дистриб’юторами преміальних європейських брендів, серед яких і Hugo Boss. Саме тому вона регулярно буває на закупках у Європі та в курсі найбільш актуальних тенденцій чоловічої моди.

"Цього сезону модний костюм - з більш широким і гострим лацканом. Трохи ретро-стиль. При цьому завужений силует із завуженими брюками, трохи короткуватими", розповідає Анна, котра на відкритті магазину працювала в якості стиліста та підбирала одяг всім бажаючим.

Компанію Анні у стилізуванні образів покупців склала стиліст та ілюстратор Таня Кремінь, відома своєю роботою fashion-редактора у журналі Esquire Україна та відмінним смаком.

 Моделі у одязі Arber

На відкритті було помічено багато стильних чоловіків, котрі є важливими гравцями для сегменту чоловічої моди в Україні. Це і  дизайнери Саша Каневський, Артем Клімчук та Федір Возіанов, а ще телеведучий Данило Грачов та директор бренду Bevza Максим Некрасов.

Ведучим вечора став Анатолій Анатоліч, одягнений у стильний костюм марки – "трійку" у крупну клітинку, причому синього кольору. До речі, за статистикою 70 відсотків продажів костюмів марки припадає саме на цей колір.

 Юрій Шпірт, власник Arber Group

Окрім вищезгаданої послуги стилістів на відкритті можна було побачити цікавий експеримент: Men in suits, тобто "Чоловіки у костюмах". Таким чином, проводячи аналогію з відомим фільмом "Люди в чорному", у Arber намагалися доказати, що не потрібно одягатися лише у чорне.

Отож, по ТЦ "Ocean Plaza" прогулювалися моделі у чорних костюмах, але згодом вони переодягнулися у костюми інших кольорів, котрі виглядали нічим не гірше, а навіть цікавіше.

А коло входу до магазину Arber стояла дошка з крейдою, де проходило голосування за найбільш популярний колір костюму. Ним, звісно, виявився синій.

 Вадим Золотаревський, гендиректор Arber Group

powered by lun.ua