Переможцем цьогорічної Венеційської бієнале назвали Вірменію. Фото

— 11 травня 2015, 11:25

Вірменський національний павільйон визнаний найкращим "за формування павільйону, в основі якого – діаспора, де кожен художник відображає і локальний контекст і спадщину", йдеться на сайті бієнале.

Павільйон має назву Armenity. Англізоване слово - похідне від французького Arménité - поняття, яке означає дітей і онуків людей, що пережили геноцид. Їх рознесло по світу, але усі вони зберегли свою причетність до вірменської мови, історії, культури і традицій, пояснює Бі-Бі-Сі.

Відтак куратор павільйону Аделіна фон Фюрстенберг-Джуберян (швейцарка вірменського походження) для експозиції відібрала роботи вірмен, живуть у Лівані, США, Канаді, Єгипті, Франції, Туреччині, Ірані, Греції.

У творчості кожного з них відображені культура і традиції не лише Вірменії, а й тієї країни, яка стала для них рідною домівкою.

"Золотий лев" для найкращого митця журі цьогорічної бієнале вирішило присудити Едріан Пайпер за роботу "Ймовірна довіра до реєстратури: правила гри #1–3" (The Probable Trust Registry: The Rules of the Game #1–3).

Робота "The Probable Trust Registry: The Rules of the Game #1-3" (Фото adrianpiper.com)

"Срібний лев" для перспективного молодого художника дістався Ім Хен-Суну з Південної Кореї за роботу "Factory Complex".

Як відомо, Національний павільйон України у рамках 56-ї La Biennale di Venezia представляє групову виставку під назвою "Надія!" за участі молодих українських художників, серед яких Євгенія Бєлорусець, Микита Кадан, Жанна Кадирова, Микола Рідний і Сергій Жадан, Анна Звягінцева та Відкрита Група.

Павільйон України організовано PinchukArtCentre за підтримки Фонду Віктора Пінчука.

Комісаром є Міністерство культури України. Куратор проекту – Бйорн Гельдхоф, заступник арт-директора PinchukArtCentre.

Детальніше про Національний павільйон України читайте у статті арт-критика УП.Життя Ольги Балашової "Украина в Венеции. Парадоксы присутствия".

"Українська правда. Життя"

Реклама:

Головне сьогодні