В Україні запрацювала перша платформа з краудпаблішингу

— 8 жовтня 2015, 15:03

Як йдеться на офіційному сайті платформи, проект націлений в першу чергу на видання художніх творів відомих зарубіжних авторів, які давно мали б стояти на полицях українських книгарень, але з тих чи інших причин ніхто з традиційних українських видавців за це не береться.

Для того, аби взяти участь, потрібно запропонувати книжку та підтримати її друк та видавництво. Кожен, хто підтримав видання отримує свій примірник.

Засновники платформи звертають увагу, що не братимуть випадкових видань, а ретельно відбиратимуть авторів. "Ошатна книжка з гарною якістю перекладу, яку приємно тримати в руках – ось наша головна мета. Саме тому ми намагаємось працювати тільки з найкращими перекладачами та дизайнерами і ніколи не погодимось зекономити за рахунок якості друку", - кажуть вони.

Вони також кажуть, що прагнутимуть видати українською мовою усі книжки, які того варті.

Наразі активними є проекти із видання книжки "Наркота" Вільяма С. Берроуза, "Страх і відраза у Лас-Вегасі" Гантера С.Томпсона, "Затьмарення" Філіпа К.Діка, "Філософія в будуарі" Маркіза де Сада, "Серце пітьми" Джозефа Конрада, "Голий ланч" Вільяма С.Борроуза та "Місіс Делловей" Вірджинії Вулф.

РЕКЛАМА:

До старту кампанії готується "Сніданок у Тіффані" Трумена Капоте, "Етика. Все про розуміння зла" Алана Бадью та "Ми" Євгенія Замятіна.

"В ідеальному світі Komubook українському читачеві, заходячи в книгарню, більше не доведеться обирати з того, що є. Ми віримо, що настане день, коли читач зможе справді обирати те, що йому/їй хочеться почитати в даний момент", - додають вони.

"Українська правда. Життя"

Реклама:

Головне сьогодні