Кораблі у супі, попкорн у вулкані: як українські спецефекти у кліпі Coldplay переглянули 19 млн

4735
25 травня 2016

Відео вже зібрало на YouTube понад 19 млн переглядів.

У кліпі поєднано ефектні кадри з історичної хроніки і сучасні зйомки у Нью-Йорку та Києві із захопливими візуальними ефектами: ось виступ з художньої гімнастики відбувається у чашці з чаєм, морська черепаха запливла у лондонське метро, у наступному кадрі вулкан раптово розпочав підігрівати попкорн.

CEO студії GloriaFX Сергій Машевський розповів "Українській правді. Життя" про те, як українським фахівцям вдалося приєднатися до створення кліпу рок-гурту, котрий за 20 років існування продав понад 80 млн копій своїх альбомів.

Герої кліпу та знімальна група на території покинутої лікарні у Києві під час зйомок кліпу гурту Coldplay. Фото студії GloriaFX

"Долучитися до роботи над кліпом нам запропонувала американська продакшн-компанія Prettybird. Ми потрапили до команди ще на етапі розробки, коли продумувався кожен кадр майбутнього відео. Спрацювала премія MTV, яку 2015 року наша студія отримала у номінації "Найкращі візуальні ефекти". Після неї до нас почали звертатися із серйознішими проектами американські й британські продакшн-студії", — розповів Машевський.

"Головний офіс студії розташовано у Дніпрі, але також є представництво у Лос-Анджелесі.

Коли розпочався процес виробництва кліпу, студія GloriaFX та інша українська продакшн-компанія Radioaktive Film брали участь у київських зйомках.

Герої кліпу та знімальна група на території покинутої лікарні у Києві під час зйомок кліпу гурту Coldplay. Фото студії GloriaFX

"Потім був один день зйомок у Нью-Йорку і три дні в Києві – у павільйоні і на території недобудованої лікарні. GloriaFX відповідала за візуальні ефекти. Цей проект складається з різних відео-елементів: хроніки або безпосередньо знятого на знімальному майданчику чи в студії.

Ми теж були присутні на зйомках – допомагали правильно зняти, щоби в майбутньому цей матеріал опрацювати за допомогою комп’ютерної графіки. Потім ми або накладали одне відео на інше, як, наприклад, у тих кадрах із дітьми, знятими на території київської лікарні, на які ми накладали відео з рибами, котрі плавають в океані. Або ж анімували, як у тому кадрі, де пливе корабель, а під ним – орел. Тут ми вже моделювали, анімували орла і потім "підкладали" його під корабель", — пояснив Машевський.

Герої кліпу та знімальна група у павільйоні у Києві під час зйомок кліпу гурту Coldplay. Фото студії GloriaFX

Керівник студії каже, що для них нині не проблема брати участь у зйомках у Нью-Йорку чи Лондоні. Але при цьому творча команда підкреслює, що вони саме з України.

"Основний наш офіс в Україні, і нам дуже хочеться зацікавити нашим ринком великі закордонні продакшн-компанії і лейбли, тому що, в принципі, в Україні є і техніка, і професіонали для того, щоб створювати відео: від музичних кліпів і реклами до повнометражних фільмів. Українські фахівці дуже цінуються за кордоном. Так, ми робимо це дешевше, ніж Америка чи Канада. Але якщо раніше нам замовляли такі проекти, бо це було дешевше, то нині — тому що це якісно".

Знімальна група у павільйоні у Києві під час зйомок кліпу гурту Coldplay. Фото студії GloriaFX

Раніше студія з Дніпра вже працювала з Шакірою, Benny Benassi, 50Cent, Chris Brown, Wiz Khalifa, Jessie J, Nicky Minaj, Hurts, Ariana Grande, The Weeknd, One Republic та іншими виконавцями світової сцени.

Знімальна група у павільйоні у Києві під час зйомок кліпу гурту Coldplay. Фото студії GloriaFX

Знімальна група у павільйоні у Києві під час зйомок кліпу гурту Coldplay. Фото студії GloriaFX

Герої кліпу та знімальна група у павільйоні у Києві під час зйомок кліпу гурту Coldplay. Фото студії GloriaFX

"Українська правда. Життя"

powered by lun.ua