"Топ цього літа". The New York Times пропагує вишиванку

— 11 липня 2016, 10:11

"Вдягніть одну з них з джинсовою спідницею – це той стиль, який вам потрібен", – запевняє видання.

У статті йдеться про марку March 11, яку створили Світлана Головченко і Роберт Міщенко – українці, які живуть у Нью-Йорку.

Їх колекції пропагують традиційну українську вишиванку та заполонили Instagram модників зі всього світу.

Ці вишиванки продаються за $560

Зазначається, що вишиванка бренду March 11 продається за $560 на сайті net-a-porter.com.

"Будьте готові, що люди питатимуть вас звідки вона", – пише авторитетне видання про вишиванку.

РЕКЛАМА:

@leeyufen ❤️❤️❤️ #march11girls #originalmarch11 #march11

Світлину опубліковано користувачем MARCH11 (@march11.us) Лип 8, 2016 о 12:58 PDT

Last week in #formentera in #march11 💙❤️💙❤️💙❤️ #ootd #fashion #loveit #holidays @march11.us

Світлину опубліковано користувачем RoCkaNdFRoCk 💛 (@rockandfrock) Лип 10, 2016 о 11:44 PDT

Traditional Ukrainian mini dress✨✨ #march11 #mini #dress #fashion #my #passion #summer2016 #miamibeach #miamigirl #fashionista #meandbarclay #rebekkaminkoff

Світлину опубліковано користувачем Natalia Prokofieva (@meandbarclay) Лип 8, 2016 о 4:04 PDT

If I'm not wearing Soru tassels then it's sure going to be @march11.us ones 👗

Світлину опубліковано користувачем Soru Jewellery (@sorujewellery) Лип 1, 2016 о 2:57 PDT

Реклама:

Головне сьогодні