ЮНЕСКО вимагає прибрати зовнішню рекламу з буферної зони Софії
Про це розповів заступник голови КМДА Олексій Резніков, який був у складі української делегації на 40-ій сесії ЮНЕСКО у Стамбулі.
Попередньо організація залишила Національний заповідник "Софія Київська" та Києво-Печерський заповідник у переліку об’єктів всесвітньої спадщини.
"У тексті резолюції з’явилося суворе попередження ЮНЕСКО про те, що в буферній зоні не повинно бути зовнішньої реклами", – розповів Резніков.
[L]Він також нагадав, що зараз продовжується обговорення проекту змін до Концепції розміщення зовнішньої реклами.
Вона уточнюватиме дозволені та заборонені формати конструкцій та їхні розміри, схеми розміщення реклами на території міста.
"Відтак, відстань між сіті-лайтами буде не меншою, ніж 40 метрів, а між білбордами – 150 метрів. Це скоротить кількість видів конструкцій. Увагу приділять і медіафасадам – така реклама не повинна засліплювати людей і не має працювати вночі (з 22:00 до 7:00)", – розповів Резінков.
Рекламні розтяжки над проїжджими частинами (троли) та вертикальні банери на стовпах (холдери) планують зовсім заборонити.