Битва за Єробачення-2017. Міста-претенденти представили свої промо-ролики

— 21 липня 2016, 17:44

За це право змагаються Київ, Харків, Одеса, Львів, Дніпро й Херсон.

Незадовго до оголошення міста-господаря цьогорічного конкурсу, кандидати представили свої промо-ролики.

Вони розповідають загальну інформацію про територію, населення, інфраструктуру.

Команди 6 претендентів на проведення Євробачення-2017 намагаються показати, що саме їхнє місто може стати господарем конкурсу.

Кандидати пропонують варіанти арен для організації Євробачення, намагаючись зробити акцент на своїх перевагах.

РЕКЛАМА:

Харків хвалиться нагородами Ради Європи та сполученням із 10 країнами світу.

Херсон представляє свої найвідоміші місця.

Одеса робить акцент на досвіді проведення міжнародних кіно- та музичних фестивалів.

Дніпро називає себе космічною та бізнес столицею України, готуючись інвестувати 500 мільйонів гривень у підготовку конкурсу.

Львів вирізняється поєднанням класичного стилю й сучасної культури.

Київ переконує, що давно є європейським містом, демонструючи концепцію безпеки, розвинену інфраструктуру й можливості для відпочинку.

Місто, в якому пройде Євробачення-2017 організатори планують оголосити 1 серпня.

Реклама:

Головне сьогодні