Теоретично – у кінотеатрі, фактично – у кіно
Фотохудожник Валентин Бо створив серію іміджів для мережі кінотеатрів MULTIPLEX
Герої сюжетів, переступаючи поріг кінотеатру поринають у чарівний світ кіно, повною мірою відчуваючи себе дійовими особами блокбастеру, фентезі чи комедії. Героїв фото це ажніяк не шокує, вони сприймають це як належне, адже сучасні технології кінематографу стирають цю тонку межу між уявним та реальним.
Вони просто насолоджуються тим неймовірним світом кіно, який розкривається перед ними. Тому що це – їх світ. Таким чином відтворюється головний меседж серії фоторобіт - Мережа кінотеатрів Multiplex йде в ногу з часом та дає чудову можливість обрати найбільш комфортну для споживача форму атракції.
Валентин Бо, фотограф: "Запропонована мною ідея рекламних зображень, відображає сучасне, а, можливо, й майбутнє уявлення про кінотеатр: лейтмотивом є нівелювання межі, якою є екран. Глядач опиняється безпосереднім учасником подій, картинка стає ірреальною, вже немає чіткої диференціації хто глядач, хто герой та де закінчується сцена. Ефект присутності – ось за чим полює публіка у кінотеатрі. Не менш важливим є те, що ірреальність зображених сцен досягнута цілком реальними об’єктами, "одним кадром".
Віталій Писаренко, комерційний директор мережі Multiplex: "Перегляд фільму в кінотеатрі - абсолютно особливий досвід. Більш ніде не виходить так зануритись у вигаданий світ, забути про свої проблеми та турботи. У цій фотосесії ми хотіли передати ідею кінотеатру як місця, де кордони між реальністю та фантазією розмиваються".
Марія Бабчук, менеджер проекту: "З появою телебачення, футурологи пророкували смерть кінотеатрам, але цього не сталося. Однією з причин є постійне вдосконалення технологій – безліч форматів та засобів для вираження ідеї фільму. Такі як, наприклад, віртуальна реальність.
Спільно з нашими партнерами - компанією Samsung - ми відкрили в Multiplex Lavina Mall перший в Україні кінотеатр віртуальної реальності – VR CINEMA. Впевнена, що технології VR будуть лише вдосконалюватися, зображення стане надзвичайно чітким та реалістичним. Саме цю тенденцію до стирання межі між фантазією та реальністю ми і хотіли показати у нашій кампанії".