Бодіпозитив і вплив ТБ: Постери українців відібрали на фестиваль Graphic Matters
Роботи українських дизайнерів Марії Кінович, Миколи Коваленка та Геннадія Чернеги у вересні поїдуть в місто Бреда (Нідерланди) на фестиваль Graphic Matters-2017.
Марія Кінович, Grow your own beauty. Фото telegraf.design |
Для участі у виставці "Speak Up!" під час фестивалю подавалися 2561 робіт від учасників з 91 країни. З них відбірали 60 найкращих, йдеться на сайті Graphic Matters.
[L]Взагалі-то організатори події планували відібрати 50 робіт, але через велику кількість показових робіт, правило вирішили змінити.
У категорії "Speak Up!" зібрано роботи, які висвітлюють теми, пов'язані зі змінами клімату, правами людини, дотриманням конфіденційності та проблема правдивості інформації, а також політикою Дональда Трампа, яка зачіпає національних та сексуальних меншин.
Робота "Grow your own beauty" Марії Кінович стосуються бодіпозитивного сприйняття себе та права жінки вирішувати – голити окремі частини свого тіла чи ні.
Робота "Grow your own beauty" Марії Кінович стосуються бодіпозитивного сприйняття себе. Фото telegraf.design |
Микола Коваленко та Геннадій Чернега вирішили присвятити свій плакат впливу медіа на громадську думку, проілюструвавши давній вислів "як зробити з мухи слона".
Микола Коваленко та Геннадій Чернега. Фото telegraf.design |
Фестиваль Graphic Matters-2017 відбуватиметься з 22 вересня по 6 жовтня.