Щоб не насміхались: Лого ВДНГ і Євробачення перемогли у конкурсі Red Dot

— 15 серпня 2017, 13:08

Бренди ВДНГ і Євробачення, яке відбувалося у Києві, відзначили на міжнародному дизайнерському конкурсі Red Dot.

Логотип ВДНГ отримав нагороду в номінації Communication Design, йдеться на сайті Red Dot.

Новий бренд ВДНГ. banda agency from banda on Vimeo.

"Брендинг ВДНГ побудований на унікальному та характерному атрибуті комплексу – колоні, яка трансформується в лаконічну плашку та дозволяє говорити неповторною і яскравою візуальною мовою. Фірмова плашка тільки з першого погляду здається невигадливою та простою. Насправді, її лаконічність дозволяє використовувати її будь-яким чином та для будь-яких цілей, не обмежуючи уяву", – йдеться на Facebook-сторінці комплексу.

РЕКЛАМА:

Бренд Євробачення, спільний проект Banda Agency та дизайн-студії Republique, теж отримав відзнаку Best of the best в номінації Communication Design на конкурсі.

На Red Dots Award 2017 було подано 8051 проектів учасниками із 50 країн.

Брендинг Эвробачення-2017. Фото banda.agency

До журі увійшли 24 дизайнери. Переможців нагородять на церемонії 27 жовтня у Берліні (Німеччина).

Red Dot Award вважають одним з найбільш впливових фестивалів дизайну.

Реклама:

Головне сьогодні