Кліп ONUKA увійшов у шорт-лист престижного Berlin Fashion Film Festival

— 13 червня 2018, 10:12

ONUKA впевнено продовжує завойовувати Європу.

Її кліп "Vidlik" увійшов до офіційної програми Berlin Fashion Film Festival одразу в 4-х категоріях – "Найкращий новий артист", "Найкраще музичне відео", "Художник-постановник" та "Стайлінг".

Конкурс Берлінського кінофестивалю в стилі fashion щорічно збирає найкращі роботи з усього світу.

"Круто, коли робота української команди отримує визнання за межами нашої країни. Знайти себе в шорт-листі BFFF – ознака того, що ми рухаємося у правильному напрямку.

РЕКЛАМА:

Попереду ще багато роботи. Але коли лише в одному місті з тобою працюють такі профі, як Patoka Studio чи Radioaktivefilm, є стимул робити свою справу з кожним днем лише краще", – цитує видання Нату Жижченко, лідерку гурту ONUKA.

[L]Жюрі креативних директорів рекламних агентств, арт-директорів, продюсерів та режисерів продакшинів та маркетинг-директорів брендів розглянуло 985 роликів.

У шорт-лист вибрали 150.

7-й BFFF пройде 12–13 липня. Тоді ж оголосять переможців конкурсної програми.

Довідка: Відео на трек Vidlik з однойменного міні-альбому групи вийшло 13 квітня 2016 року.

За два роки після релізу робота зібрала понад 4 мільйони переглядів на YouTube, а сам альбом очолив європейські чарти iTunes.

Кліп став першою спільною роботою групи та українського режисерки Анни Бурячкової.

У роботі над продакшином доклали зусиль Radioaktivefilm – ті, які тільки за останні роки співпрацювали з Coldplay, Foals та Paloma Faith.

Арт-дирекшн – Patoka Studio. Стиль та мейк-ап – команда Patoka Studio, ERTEQOOB.

Реклама:

Головне сьогодні