Сайт театру Франка не витримав навали охочих подивитися "Конотопську відьму"

Анастасія Большакова — 14 грудня 2023, 13:32

Після анонсу показів "Конотопської відьми" на січень 2024 року охочі глядачі вивели з ладу сайт Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка в Києві. Про це повідомила пресслужба закладу.

Читайте УП.Культура у Telegram

У коментарях до допису користувачі негативно відгукуються про систему продажів квитків, зокрема пишуть, що театру не варто було публікувати анонс. У відповідь пресслужба театру перепросила у глядачів, та попросила із розумінням поставитися до технічного збою на сайті.

"Хочемо ще раз наголосити, що театр не має і ніколи не мав бажання будь-яким чином ошукати наших глядачів, не є учасником жодних схем перепродажу квитків! Ми просимо вас, дорогі наші глядачі, набратися терпіння. Ми щиро раді, що вистава "Конотопська відьма" має такий попит, але глибоко засмучені через всі звинувачення в недобросовісному продажу квитків, які лунають на нашу адресу", – написали представники театру.

В коментарі для УП.Культура театральний блогер Сергій Винниченко пояснив, що у кожного театру виникають подібні проблеми через певні пробіли у менеджменті. Під час маркетингових стратегічних сесій із театрами, проблеми виявлялися не лише на рівні брендменеджменту, а й у площині вирахування попиту і пропозиції на різні вистави.

"Гасіння пожежі" із неочікуваним ажіотажем на "Конотопську відьму", непропрацьований "кейнсіанський хрест" [вирахування залежності між попитом і пропозицією, – прим. ], метушливі тактичні рухи без загальної стратегії… Окремий факап – оголошення точного часу запуску продажів січневих квитків. Велику ймовірність того, що сайт може не витримати напливу бажаючих не припустив тільки лінивий. Але "менеджмент" – такий "менеджмент". Й, продовжуючи думку з попереднього коментаря [текст про театральні підсумки року, – прим.], найзатребуваніший продукт може бути зіпсований не етапі сервісу", підсумовує театральний блогер.

Раніше УП.Культура підбила театральні підсумки 2023 року, де розповідала про причини ажіотажу на українські вистави. Зокрема, "Конотопська відьма" режисера Івана Уривського стала безперечним хітом театрального сезону у Києві. Лише одна вистава змогла зібрати 1,7 млн гривень для ЗСУ, перегляди уривків у соціальних мережах сягають десятків мільйонів, а квитки розкуповують за годину.

Читайте також: Театральний ажіотаж 2023: українці відкривають для себе українську драматургію

Реклама:

Головне сьогодні