Сайт театру Франка не витримав навали охочих подивитися "Конотопську відьму"

Анастасія Большакова — 14 грудня 2023, 13:32

Після анонсу показів "Конотопської відьми" на січень 2024 року охочі глядачі вивели з ладу сайт Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка в Києві. Про це повідомила пресслужба закладу.

Читайте УП.Культура у Telegram

У коментарях до допису користувачі негативно відгукуються про систему продажів квитків, зокрема пишуть, що театру не варто було публікувати анонс. У відповідь пресслужба театру перепросила у глядачів, та попросила із розумінням поставитися до технічного збою на сайті.

"Хочемо ще раз наголосити, що театр не має і ніколи не мав бажання будь-яким чином ошукати наших глядачів, не є учасником жодних схем перепродажу квитків! Ми просимо вас, дорогі наші глядачі, набратися терпіння. Ми щиро раді, що вистава "Конотопська відьма" має такий попит, але глибоко засмучені через всі звинувачення в недобросовісному продажу квитків, які лунають на нашу адресу", – написали представники театру.

В коментарі для УП.Культура театральний блогер Сергій Винниченко пояснив, що у кожного театру виникають подібні проблеми через певні пробіли у менеджменті. Під час маркетингових стратегічних сесій із театрами, проблеми виявлялися не лише на рівні брендменеджменту, а й у площині вирахування попиту і пропозиції на різні вистави.

"Гасіння пожежі" із неочікуваним ажіотажем на "Конотопську відьму", непропрацьований "кейнсіанський хрест" [вирахування залежності між попитом і пропозицією, – прим. ], метушливі тактичні рухи без загальної стратегії… Окремий факап – оголошення точного часу запуску продажів січневих квитків. Велику ймовірність того, що сайт може не витримати напливу бажаючих не припустив тільки лінивий. Але "менеджмент" – такий "менеджмент". Й, продовжуючи думку з попереднього коментаря [текст про театральні підсумки року, – прим.], найзатребуваніший продукт може бути зіпсований не етапі сервісу", підсумовує театральний блогер.

РЕКЛАМА:

Раніше УП.Культура підбила театральні підсумки 2023 року, де розповідала про причини ажіотажу на українські вистави. Зокрема, "Конотопська відьма" режисера Івана Уривського стала безперечним хітом театрального сезону у Києві. Лише одна вистава змогла зібрати 1,7 млн гривень для ЗСУ, перегляди уривків у соціальних мережах сягають десятків мільйонів, а квитки розкуповують за годину.

Читайте також: Театральний ажіотаж 2023: українці відкривають для себе українську драматургію

Реклама:

Головне сьогодні