Найдорожчі колекції сезону від Юлії Айсіної та Андре Тана

Дизайнер Юлія Айсіна ще минулого сезону пообіцяла розкішну колекцію. Жіночі обіцянки вилились у життєствердних вишуканих образах та новому прочитанні класичної моди.

Цілковита відсутність похмуро-темних та чорних убрань відпочатку тішить очі. Білі строї змінюються багряно-червоними, а ті в свою чергу – ліловими та фіолетовими. Чуттєвий червоний колорит колекції нагадує стиль Валентино, та Айсіна натяком ставить себе в один ряд з видатними кутюр’є: "Червоний – улюблений колір провідних будинків моди!"

Колекція сподобається жінкам, що полюбляють витриманий стиль, не схильним до модернових експериментів з одягом.

Та по завершенню дефіле Юлія вкотре наголосила, що "одяг від Айсіної – ну дуже дорогий, і це задоволення не для кожного". А нинішню колекцію ще й доповнювали спеціально розроблені коштовні прикраси з камінням та позолотою від Тетяни Мітус.

Варто відмітити, що в сукнях від Айсіної зірки та селебрітіс частенько полюбляють з’являтися на світських заходах.

РЕКЛАМА:

Емоційна дизайнерка встигла наобіцяти, що наступного сезону ми побачимо її показ вже на Міланському тижні моди.

Доки Юлія Айсіна збирає валізи до Італії, інший багатообіцяючий дизайнер Андре Тан після декількох сезонів на українському подіумі з другою лінією нарешті представив повноцінну витриману колекцію свого улюбленого "smart couture", зроблену з особливим паризьким шиком.

Дизайнерові багато дорікають плагіатом та калькою зі світових брендів. Не виключено, що і в нинішній колекції відшукають репліки на Луї Віттон чи Діор.

Варена вовна, кашемір, шкіра крокодила, дикий шовк без блиску, оксамит і страусяче пір’я – короткий перелік матеріалів, з якими "відтягувався" Андрій. Вечірні сукні були густо всипані справжніми коштовними перлами.

"Я навіть боюся подумати, скільки це може коштувати," – ніяк не складе ціни дизайнер, адже перлини пришивали в останні три безсонні доби. Не зміг хлопець поки що назвати і точну кількість коштовностей.

Та між ділом Андрій обмовився, що сукні з першої лінії в середньому коштують близько шести тисяч гривень. На рівні зі світовими марками у мультибрендових магазинах можна буде помацати та прикупити щось і з представлених "дорогоцінних" нарядів Тана.

Модницям дизайнер радить звернути увагу на сумочки-фотоапарати та авторські "розумні" рукавички для гаджетів із сенсорними екранами. Капелюшки-казанки, гідні виключно шляхетних строїв, окремо створювала Марта Холод.

В наполеонівських планах непосидющого Андре Тана окрема лінія одягу для вагітних дівчат, чоловіча лінія і випуск парфумів.

Тим часом, як Тан будує плани на майбутнє, одеситка Лариса Лобанова вже звозила свою колекцію до Парижу, де вона прийшлася до смаку представникам Східних країн, зокрема ОАЕ, Саудівської Аравії та Кувейту.

Лариса Лобанова традиційно працює з авторськими принтами. Дизайнер потішила прихильників не лише улюбленими сукнями-трансформерами, але й дещо новими для себе складними кроєними формами та стьобаними речами.

Читайте також на ТаблоID UFW: Щербань з екс-Кульбабою знову були разом

Реклама:

Головне сьогодні