Підтримай нас, щоб ми без обмежень могли продовжувати роботу – долучайся до Клубу УП!
Підтримай роботу журналістів

Мармур, каміння, коралі та об’ємне вбрання від Лілії Пустовіт

Традиційно розпочинає Український Тиждень Моди колекція дизайнера Лілії Пустовіт.

Вона гордиться, що жодного разу не пропускала участь у Тижні Моди. В принципі, за цей час колекції Пустовіт стали доволі передбачувані за стилем та трендами. Хоча в цьому сезоні, як запевняє метр української моди, вона втілила в колекції всі сучасні тенденції наступного сезону.

Зокрема, популярні, за власним визначенням Лілії Пустовіт, довгі спідниці, зайві об'єми в одязі, темні сірі кольори та сіро-чорне поєднання. Тож саме такий мішкуватий, простий, дещо недбалий вигляд вважатиметься суперсучасним. І вже 26-й сезон Лілія займається цим модним кроєм.

Колекція дизайнера вийшла досить похмурою за настроєм, рівна, але занадто вже витримана за кольоровою гамою. Тож декому може здатися навіть нецікавою та нудною.

Візерунок в горохи в охристо-моховій гамі
Було дещо і від стилю мілітарі, популярного в наступному сезоні. Наприклад, тканини з дивним візерунком в горохи в охристо-моховій гамі.

Натомість Пустовіт спробувала порадувати свою публіку сукнями дивного незрозумілого крою, практичними спідницями і зручними брюками, і чомусь зовсім не зимовими пальтами нескладного мішкуватого крою. Серед об'ємних курток та пальт на особливу увагу заслуговують пальта-кокони.

РЕКЛАМА:
Пальто-кокон
Окрім іншого, Лілія додала до костюмів акценти з хутра, дуті синтепонові оздоби комірів та клапанів, величезні шарфи на шиї. А ще розбавляла похмуру зимову колекцію зачісками, що виглядали дуже по-українськи, та в'язаними носочками в туфлях.

До речі, Лілія чи не вперше використала в показі взуття на підборах.

Дуже тішиться дизайнер з блискучих масивних прикрас, зроблених з використанням кристалів Swarovski.

Пустовіт високо цінує власний бренд. І хоча справи на комерційній ниві не такі вже райдужні, невпинно повторює: "Ми продаємося в найкращих магазинах світу і тому не можемо кидатись на будь-які пропозиції, які до нас поступають". І на такі інколи жертви згодні дизайнери заради доброго імені.

Усі фото Дмитра Ларіна

Реклама:

Головне сьогодні