"Повороти долі" від Лілії Пустовіт

Постійна учасниця Українського Тижня Моди зуміла приємно здивувати публіку. Варто відзначити, що на тлі попередньої творчості дизайнера колекція весна-літо 2011 Лілії Пустовіт виглядала надміру жіночно: сукні та блузи з оборками та рюшами, плащі з кльошем, відлітними кокетками та рукавчиками реглан, спідниці напівсонце, дірявчаті грайливі сукенки, ніжні кольори в комбінації трикотажу і шовку.

За визначенням Лілії Пустовіт, на створення такої несподіваної колекції її надихнув італійський кінематограф та мода 30-х і 50-х років. "Саме тому в колекції багато яскравих кольорів, багато жіночних деталей, мережива", - пояснює Лілія.

Але в особистих поясненнях дизайнерка згадала і про натхненний Нью-Йорк з його модним районом Сохо.

Дуже освіжили колекцію принти художника-концептуаліста Павла Макова, давнього знайомого Пустовіт, який, власне, також давно мріяв побачити свої роботи у тканинах. Дует виявився напрочуд вдалим.

А ще кидалася в очі певна етнічність колекції, чого за про європейською дизайнеркою давно не помічалося: в силуетних та стильових рішеннях, у прикрасах та оздобах.

Лілію Пустовіт, яка на Українському Тижні Моди завжди презентує свої колекції першою, прийшов особисто привітати почесний гість українського свята моди Президент Національної Палати моди Італії Маріо Бозеллі.

Презентовану колекцію Лілія має намір показати ще на російському, грузинському та ризькому тижнях моди.

"Звичайно, будь хто з українських дизайнерів прагне потрапити на іноземний ринок, і це дуже важливо!", - натхненно пояснює Лілія Пустовіт.

Для її бренду розпочався новий етап освоєння східного ринку, який стрімко розвивається останнім часом.

З травня запущено нову лінію одягу від Лілії Пустовіт - L.P. by POUSTOVIT, і цей одяг вже можна придбати у мультибрендових бутиках Києва.

"Сподіваюся, що з кожним роком вітчизняним дизайнерам буде легше потрапляти до іноземних бутиків. Але дуже добре, що нарешті починає відкриватись саме український ринок для українських дизайнерів", - розповідає Лілія.

"Внутрішній ринок нарешті стає українським. І нашим дизайнерам від цього легше потрапляти в бренди", - додає дизайнерка.

Репортаж про відвідувачів першого дня Українського Тижня Моди читайте на TabloID

Реклама:

Головне сьогодні