Антибіотики треба їсти з цукром – науковці

— 12 травня 2011, 12:37

Зокрема, антибіотики в поєднанні з цукром виявилися набагато ефективнішими в подоланні такого захворювання як туберкульоз, повідомляє The Telegraph.

Лабораторні тести показали - глюкоза та фруктоза роблять бактерії більш вразливими до медикаментозного лікування.

Нову "цукрову" стратегію дослідники перевірили також на бактерії Eschericia coli, яка зазвичай є причиною інфекцій сечовивідних шляхів.

Лише за дві години експерименту 99,9% резистентних бактерій було знищено. Без цукру ж застосовані ліки виявились цілковито неефективними.

Так само успішним виявився експеримент науковців із небезпечною бактерією Staphylococcus aureus, відзвітували науковці в журналі Nature.

Учені планують продовжувати своє дослідження, аби в майбутньому новий підхід можна було б застосувати для ефективнішого лікування туберкульозу, захворювання, яке щороку забирає більше життів, ніж будь-яке інше.

За підрахунками Всесвітньої організації охорони здоров'я, щодня в світі від туберкульозу гине 4700 осіб.

"Нашою метою є підвищити ефективності вже існуючих антибіотиків, замість того, аби створювати інші, що може бути довготривалим та дорогим процесом", - зазначив дослідник Кайл Елісон.