Девід Бекхем змінив професію і створює чоловічу білизну. Фото

— 17 січня 2012, 12:34

Днями в інтернеті з’явились перші фото нової рекламної кампанії за участі відомого футболіста. На фото Девідові вдається добре рекламувати не лише бавовняну білизну, але й своє доглянуте татуйоване тіло.

Цих кадрів очікували півроку, відколи влітку було оголошено про співпрацю британського красунчика з популярним брендом.

В компанії зазначають, що колекція, розроблена зіркою футболу, не стане одноразовою співпрацею, а розрахована на довготривале партнерське співробітництво.

Так нинішня колекція створена безпосередньо Девідом Бекхемом з командою помічників. "В моєму житті важливу роль завжди відігравала робота в команді. Разом з командою ми працювали над створенням правильного одягу, щоб моделі не просто задовольняли мої смаки, а перетворились на предмет гордості, вартий носити моє ім’я," – розповідає Девід Бекхем.

В першу колекцію білизни увійшло всього дев’ять моделей. Всі вони виконані з бавовни, до складу спортивних трусів, брифів, футболок та майок додано еластан, кальсони та піжами – з чистої бавовни.

РЕКЛАМА:

В довгостроковій перспективі розробка нових стилів, матеріалів та забарвлень.

"В колекції, створеній Девідом Бекхемом для H&M, представлено багато моделей, від яких чоловіки будуть у захваті. Сьогодні Девід Бекхем – один із найбільш поважних чоловіків у світі, і я із нетерпінням чекаю розширення асортименту і появи новинок в наступних сезонах," – відмітила Анн-Софі Юханссон, головний дизайнер H&M на інтернет-сторінці модної лінії.

"David Beckham Underwear Collection" з’явиться в продажу з 2 лютого, а це 1800 магазинів у 40 країнах світу. України в офіційному списку нема.

До цього модник-футболіст випустив три чоловічі парфуми та рекламував білизну Emporio Armani разом зі своєю дружиною Вікторією.

Фото зі сторінки H&M на Facebook та з офіційного сайту компанії - hm.com.

Реклама:

Головне сьогодні