Бюджетну колекцію одягу створить італійська дизайнерка Альберта Феретті
Італійка вперше створила капсульну колекцію одягу для найбільшої американської торгівельної мережі Macy’s. Вчора про це було офіційно заявлено на сайті торгівельної мережі www.macys.com.
61-річна дизайнерка подякувала бренду за можливість розширення своєї аудиторії.
Старт продажу нової колекції анонсовано на 17 квітня цього року. Вона буде продаватись у 185 мережевих магазинах та через інтернет. Ціна на вироби варіюватиметься в діапазоні від 49 до 118 доларів.
Модникам обіцяють легку колекцію для повсякдення з довгих суконь у свіжих та яскравих тонах, абстрактні квіткові принти, мереживний трикотаж, драпіровані платтячка та богемні блузи. Загалом, обіцяють колекцію "з італійським присмаком", як висловлюється про неї Ніколь Фіскеліс (Nicole Fischelis), віце-президент та директор відділу моди Macy’s group.
Феретті стане шостим дизайнером, з ким співпрацював Macy’s. До цього потужний американський ритейлер співробітничав з Меттью Вілльямсоном (Matthew Williamson), Джамбатіста Валлі (Giambattista Valli), Кіндер Паоло Аггуджині (Kinder P.Aggugini) та екстравагантною Анною Делло Руссо (Anna Dello Russo). Але найбільшого галасу наробила колекція одягу, зроблена у співтоваристві з Карлом Лагерфельдом (Karl Lagerfeld).
Партнерські відносини між провідними дизайнерами та мережевими магазинами заради створення капсульних дизайнерських колекцій за доступні гроші стало однією з провідних тенденцій в індустрії моди за останні пару років.
Так H&M випустила колекції, розроблені Versace, Lanvin та Stella McCartney, а супермаркет Target скористався послугами Missoni та Jason Wu.
Нагадаємо, що днями шумно стартував продаж колекції Karl від Карла Лагерфельда для сайту Net-a-Porter.