Сік "Садочок" запрошує до гри!

Хто ж не любить пити сік! Цей смачний і освіжаючий напій подобається малим і дорослим – за різноманітність смаків та освіжаючу прохолоду влітку, за тепло сонячних фруктів та овочів узимку. Навіть у звичайний день сік може викликати теплі, приємні емоції або спогади, адже без нього не обходиться жодне сімейне свято, і багато хто з нас звик до цього з самого дитинства.

Сік купується для всієї родини, його обирають, враховуючи вподобання як дітлахів, так і батьків, дідусів, бабусь. Догодити усім – непросто, але є сік, якому віддають перевагу українці. Це "Садочок". Улюблений сік України – так можна сказати про нього. Воно й не дивно, адже кожна третя склянка соку, що випивається в Україні, є склянкою соку "Садочок"*.

У "Садочку" є з чого вибирати – існує чимало різних соковитих смаків. Та який фрукт ми згадуємо найпершим? Мабуть, усе ж яблуко. Саме яблучний сік ми п’ємо з дитинства, саме на яблука така родюча наша земля.

Яблука до вподоби не тільки дітям та дорослим. Ще їх полюбляють маленькі симпатичні їжачки. Саме тому бренд "Садочок" обрав своїм символом цю кумедну та допитливу тваринку. Ви також можете пограти з їжачком, який прагне назбирати якомога більше яблук у новій інтерактивній грі "Яблучний дощ у нашому Садочку". Неодмінно пограйте самі й покажіть своїм діткам!

Вертлявий їжачок, збираючи з вашою допомогою стиглі, соковиті яблука, не лише покращить вам настрій, а й виграє для вас соковиті подарунки. Завдання гри просте – зловити якомога більше стиглих яблук, а втратити не більше трьох. Буває, що з дерев падають гілочки або погані яблука – їх ловити не треба, вони заважають маленькому їжачку. Легка та весела гра "Яблучний дощ" допоможе вам розважитися і відчути всю приємність яблуневого саду.

РЕКЛАМА:

"Садочок" не тільки пропонує українцям якісний, смачний сік, вироблений з любов’ю, а й дарує щиру радість гри та насолоду!

*Оцінка та розрахунки ТОВ "Сандора" частково базуються на даних, що містяться в звітах Nielsen по аудиту роздрібної торгівлі у категорії "соки" за періоди: кумулятивний рік: Липень 2012 – Червень 2013, у відношенні до ринку міської частини населення на території України, дійсно на 25.07.13. "ACНІЛЬСЕН ЮКРЕЙН"

Реклама:

Головне сьогодні