Фармкомпанії тільки на рекламу ліків у телевізорі витратили 7,2 млрд грн

53
14 березня 2016

Про це свідчать дані аналітичної системи дослідження ринку "PharmXplorer"/"Фармстандарт" компанії "Proxima Research", які публікує сайт apteka.ua.

Обсяг інвестицій у ТБ-рекламу лікарських засобів – один з ключових каналів комунікації фармкомпаній з кінцевим споживачем – зріс порівняно з 2014 роком на 4,5%.

У публікації наголошується, що приведені дані можуть бути у середньому в 2,5-3 рази вище реальних.

На рекламу ліків витрачено 7,2 млрд грн.

Для оцінки обсягу телереклами у натуральному вираженні в аналізі використовується зважений GRP-WGRP (weighted GRP), який враховує ролики з єдиною тривалістю показу (30 с). У 2015 році він підвищився на 7,1%.

Рівень контакту з глядачем підвищився на 7,3%.

Для багатьох препаратів характерна сезонність динаміки продажів. Ця особливість дуже чітко корелює з кількістю реклами ліків.

Кількість реклами на ТБ прямо впливає на обсяги продаж. Для збільшення натисніть на фото

У 2015 році найбільше реклами ліків було на телеканалі "1+1". Канал "Інтер", який в попередні роки був у цьому лідером, змістився на 2-е місце.

При цьому "Інтер" забезпечив найвищий рівень контакту з глядачем і максимальну кількість виходів рекламних роликів препаратів.

 Найбільше реклами ліків було на телеканалі "1+1"

Цікаво, що за підсумками 2015 року лише 4 бренди з аналогічного рейтингу за 2014 рік залишилися у топ-10 за обсягом інвестицій на рекламу.

 Українські компанії лідери по кількості ТБ-реклами

Українські виробники більше інвестували в рекламу на ТБ у порівнянні з зарубіжними гравцями. Питома вага "наших" склала 42,9%.

Найбільше на рекламу в телевізорі витратила вітчизняна компанія "Фармак". На 2-му місці залишається французька компанія "Sanofi", а на 3-й позиції розмістилася вітчизняна компанія "Корпорація Артеріум".



powered by lun.ua