Ескімо не лише для дітей. В Азії почали продавати морозиво, яке лікує від похмілля
Новий винахід назвали "Gyeondyo-бар", що перекладається як "той вигляд, що після бару", пише Mashable.
Компанія виробник стверджує, що надихнулася своїми ж співробітниками, які "мають страждати весь робочий день після важкого пиття напередодні".
Головний секрет цього морозива – фруктовий сік із дерева оriental raisin tree. Інгредієнт, який на смак нагадує кислі родзинки.
アジアで1人当たりのアルコール消費量が最も多い韓国で20日、二日酔いに効くアイスクリームが発売され、話題になっている。「Gyeondyo-bar」(くじけるな)という名前で、グレープフルーツ味https://t.co/4QAGre60Bh
— ♪八分音符の女♪玫瑰玫瑰我愛你♪ (@RoseRoseILoveU) 24 травня 2016 р.
「ケンポナシ」(玄圃梨)のエキス配合
"Родзинковий сік" є традиційним корейським лікарським засобом при похміллі ще з 17-го століття.
Кожен брикет морозива містить 0,7% активного інгредієнта.
Якщо ви задавалися питанням, чому саме Південна Корея зробила цей винахід, то ви певно не були у цій країні.
Фото patronestaff/Depositphotos |
Справа в тому, що Південна Корея є найбільшим споживачем алкоголю на душу населення у Центральній Азії.
Згідно зі звітом Всесвітньої організації охорони здоров'я за 2014 рік, жителі Південної Кореї споживають 12,3 літрів алкоголю на рік. Для порівняння США випиває 9,2 літра.
Ринок засобів від похмілля у цій країні оцінюється у 150 млрд вон ($126 млн) на рік. Він включає в себе різноманітні продукти – від таблеток для боротьби з наслідків алкоголю до косметики, яка допомагає приховати ознаки п’яної ночі.