Виробників газованих напоїв США не змушуватимуть говорити про шкоду

— 20 вересня 2017, 18:00

Суд у Каліфорнії скасував обов'язок виробників солодких газованих напоїв вказувати, що вони можуть бути шкідливими для здоров'я.

Фото nito103/Depositphotos

У 2015 році суд у Сан-Франциско визначив, що компанії повинні вказувати у промо-кампаніях, що надмірне споживання солодких газованих напоїв може "спричинювати ожиріння, діабет і карієс".

Об’єднання American Beverage Industry Association, до якої входять виробники Coca-Cola, Dr Pepper та Pepsi подали апеляцію, щоб скасувати рішення суду.

[L]Апеляційний суд виніс рішення про те, що застереження у рекламі може вводити в оману споживачів.

Воно може схиляти до думки, що солодкі напої більш ризиковані для здоров'я, ніж власне солодощі.

РЕКЛАМА:

"Таке рішення засвідчило нашу позицію, що зобов'язання вказувати на шкідливість того чи іншого продукту не тільки порушує конституційне право на свободу слова, а й може бути оманливим для споживачів", – йдеться у повідомленні American Beverage Industry Association.

Громадські активісти у галузі охорони здоров'я і правильного харчування не згодні із рішенням суду.

Вони звинувачують виробників солодких напоїв у зростанні кількості випадків діабету, наголошуючи на тому, що колу споживає переважно молодь.

Реклама:

Головне сьогодні