Каша нового покоління: ТМ "Селянська" розробила унікальний молочний продукт, який не потрібно варити
Згідно досліджень 81% людей у мегаполісах обирають готову їжу або замовляють доставку додому.
Розуміючи це, технологи компанії "Люстдорф" створили питну кашу ТМ "Селянська", аналогів якої немає на ринку.
За даними компанії Deloitte щодо споживчих настроїв українців у 2020 році: люди все рідше готують вдома та надають перевагу сервісам доставки їжі або ж використовують вже готові продукти, частка таких споживачів — 43%.
При цьому в суспільстві виділяється особлива тенденція: чим більший населений пункт, тим вищим є відсоток людей, що обирають готову продукцію, в мегаполісах це 81% людей.
Сучасним компаніям потрібно відслідковувати вподобання споживачів та правильно адаптувати продукти під ринкові потреби.
Саме так зробила ТМ "Селянська", яка нещодавно представила українцям інноваційний продукт — збалансовану питну молочну кашу без доданого цукру, трьох смаків: гречана, вівсяна та рисова.
"Компанія "Люстдорф" працює на молочному ринку понад 20 років, та має досвід роботи із зерновими продуктами. Ми вирішили поєднати в одній страві всю користь зерна та молока. У результаті зробили абсолютно новий та інноваційний продукт, у складі якого лише два інгредієнти: молоко (90%) та зерно (10%)" — поділилась Наталія Веремчук, керівник з маркетингу компанії Люстдорф (ТМ "Селянська").
То невже кашу тепер можна не готувати?
Загалом від появи ідеї питної каші до моменту її реалізації пройшло приблизно півроку.
За цей час технологи компанії "Люстдорф" встигли апробувати різні пропорції молока та зерна, щоб у результаті представити не просто напій, а повноцінну страву, яку можна споживати одразу.
Розлито продукт в асептичну упаковку Тетра Пак. Сучасна технологія виробництва та асептична упаковка дозволяє зберігати кашу до 90 діб без використання холодильника.
Крім цього завдяки питному формату та відсутності доданого цукру, страва легко засвоюються організмом людини.
Тож те, що раніше можна було лише уявити, уже зараз на полицях наших супермаркетів.
Смачно та зручно з новою кашею
Питна каша ТМ "Селянська" створена спеціально для того, щоб можна було наситити організм у будь-який момент: за сніданком, перед спортивним тренуванням, на перерві у школі або ж під час обіду в офісі.
Саме тому вона представлена одразу в 2 форматах: 750 грамів, щоб вистачило для всієї родини, та менший — 250 грамів, щоб помістилась у рюкзаку чи жіночій сумочці.
Тож питні молочні каші ТМ "Селянська" — дійсно унікальний продукт на ринку України, який спрощує життя тисячі українців уже сьогодні.