Що робити, якщо Helsi показує в застосунку результати аналізів, які ви не здавали?

Олена Барсукова — 30 жовтня 2023, 20:10

30 жовтня система Helsi надала користувачам можливість отримувати результати аналізів в онлайн-застосунку після того, як вони оновлять його.

Тепер дані, додані лабораторією чи лікарем в ЕСОЗ, автоматично і миттєво зберігаються у медичній картці в розділі "Медичні документи".

Однак деякі користувачі почали скаржитися на неправильно відображену інформацію – читачі також повідомляли "УП. Життя" , що в застосунку з’явилися результати невідомих аналізів, які вони ніколи не здавали.

У Helsi пояснили, як виправили збій та що робити, якщо застосунок досі неправильно відображає інформацію щодо аналізів.

РЕКЛАМА:

"Команда Helsi досить довго працювала над новим функціоналом, який дозволяє українцям отримувати результати аналізів не виходячи з дому у своєму електронному кабінеті в Helsi. І сьогодні, нарешті, були раді повідомити про те, що це стало можливим.

Однак після впровадження функціонала ми дійсно отримали декілька запитань від користувачів щодо некоректного відображення інформації дати внесення в діагностичних звітах", – розповіли у пресслужбі.

За словами представниці Helsi, у деяких користувачів неправильно відображались дати проведення аналізів. Однак сьогодні зранку, після скарг користувачів, з'явилися оновлення.

"Є досить цікавий кейс, наш СЕО теж зранку побачив відображені лабораторні аналізи в картці дітей в системі з іншою датою і звичайно це саме те питання "моя дружина з дітьми не була у лікаря в той день" і ми всією командою перевіряли цей кейс, адже ми відображаємо аналізи з ЕСОЗ і не інтерпретуємо інформацію.

І це саме той запит, який вам надійшов від користувачів і звичайно який ми виправили – ми зробили оновлення і всі дати відображаються коректно", – додають у Helsi.

Але якщо у застосунку досі відображають невідомі вам аналізи або навпаки – інформація неповна чи відображена недостовірно, у Helsi додали можливість залишати відгук безпосередньо в застосунку.

Звернутись у техпідтримку можна у самому інтерфейсі – внизу під вікном, де відображаються результати аналізів.

Водночас у Helsi запевняють, що нічого не дописують в медичну історію пацієнта, а лише відображають те, що внесено лікарями в центральну базу даних ЕСОЗ.

"Якщо лабораторія внесла аналіз в центральну базу даних ЕСОЗ, то він автоматично відобразиться пацієнту в Helsi. Тобто ми ніяк не змінюємо та не інтерпретуємо інформацію, а відображаємо її пацієнтам у тому вигляді, в якому вона оформляється в лабораторіях та передається для звітування в ЕСОЗ.

Сама ж система Helsi не має відношення до внесення діагностичних звітів у систему, не вносить жодних даних, а також не має до них жодного доступу", – додають у пресслужбі.

Нагадаємо, раніше у МОЗ перевірили "фейкові" записи до лікарів у Helsі, на які скаржились користувачі, однак більшість візитів виявилися правдивими.

Читайте також: Що робити, якщо у Helsi з'явилися некоректні візити до лікаря – пояснює МОЗ

Реклама:

Головне сьогодні