У Києві нагородили компанію за розробку біорозкладного матеріалу для пакування

197
10 жовтня 2019

У Києві вдруге відбувся хакатон з кругової економіки – Circular Economy Hackathon. Цей захід об’єднує українських винахідників та відповідальний бізнес, який готовий підтримати перспективні розробки. Найкращі пропозиції відзначає журі та дарує грошові призи на реалізацію проектів.

Цього року компанія BIOC отримала перше місце у хакатоні та 100 тисяч гривень на реалізацію своєї розробоки.

 

Члени команди BIOC – Катерина Конащук, Олексій Пантєлєєв та Дмитро Малигін. Спеціалісти тривалий час працювали над дослідженням біопластику та вже винайшли проект спеціальних гранул, в основі яких лежить кукурудзяний крохмаль, полімолочна кислота та домішки. При модифікації ці елементи дозволяють отримати спеціальні гранули, які легко замінять пластикові, при виробництві пакувань.

Молочна компанія "Галичина" стала традиційним партнером заходу та вже вдруге взяла участь у хакатоні. Цього року іменний приз від "Галичини" також дістався компанії BIOC за розробку альтернативного пакування.

Зазначимо, що минулого року "Галичина" в рамках 1-го хакатону нагородила спеціальним призом команду Foodbiopack за найкращу ідею на тему "Рішення та матеріали, що замінять пластик" Матеріал для пакування, запропонований командою, складається з натуральних харчових інгредієнтів, що дозволяє йому розкластися за 1 місяць. До того ж Foodbiopack закликають повторно використовувати пакування у якості добрива та сировини для виготовлення біогазу.

Команда Foodbiopack також брали участь у міжнародному конкурсі University Startup World Cup у Копенгагені. Українська розробка перемогла в номінації "Sustainability Award" та зацікавила потенційних інвесторів з Португалії, Данії та Єгипту.

"Ми розуміємо масштаби проблеми галузі та не можемо їх ігнорувати. Саме тому шукаємо екологічні альтернативи, які б змогли зберігати властивості молочних продуктів і водночас берегли довкілля. Тому такі заходи мегаважливі. Ми з радістю підтримуємо екологічні ініціативи громадських організацій та активістів, маркуємо своє упакування та закликаємо до відповідального споживання", – зазначила бренд-менеджер МК "Галичина" Олена Полякова.

powered by lun.ua