Більше напоїв: хороших та різних
За статистикою, люди в середньому п’ють 8 разів на день. Ми цьому просто не надаємо уваги, для нас це так само звично, як дихати. Однак пити істотно менше чи вживати виключно воду можуть нас змусити лише якісь екстремальні обставини.
Вода, звичайно, основа всього, але у нашому повсякденному житті багато інших різноманітних напоїв! Вони стають частиною культури і традицій. Вони допомагають самовиразитись та підкреслити індивідуальний стиль.
Чи можна поповнювати водний баланс чимось іншим, окрім води? Як пити?
Скільки пити та, врешті, коли і з ким пити? Як бути сучасним, модним, тусовочним і при цьому не відмовлятися від своїх уподобань, зокрема, улюблених напоїв? На всі ці питання будемо шукати відповіді у спецпроекті "Напої в нашому житті".
Навряд чи більшість із нас хоча б уявляють, наскільки сьогодні реально великий світ і широкий вибір безалкогольних напоїв у нашому житті!
Адже сучасний ринок пропонує напої на будь-який смак, для будь-якого моменту життя і у найрізноманітнішій упаковці, де кожен може обрати той матеріал і той об’єм напою, який зручний і необхідний саме йому і саме в цей час.
Напої за стародавніми рецептами, що раніше готувалися виключно в домашніх умовах, класичні й легендарні напої та найсвіжіші новинки можна знайти на сучасному ринку безалкогольних напоїв.
Змінюються наші смаки, технології виготовлення, вимоги, але улюблені напої нікуди не зникають. Їхня рецептура зберігається, удосконалюється, адаптується до сучасних стандартів. Вже ні для кого не дивина придбати в магазині ще недавно зовсім "домашні" узвар, морс, квас, простоквашу чи кисіль.
Але, доступність, висока якість та легкість поширення напоїв призводить до зростання вимог щодо напоїв. За такої кількості і різноманітності продукції просто не можливо не піддатися спокусі спробувати щось новеньке чи незвичне. Наприклад, нещодавно в японських магазинах з'явився освіжаючий крижаний сорбет Coca-Cola Frozen Lemon, упакований в м'які тюбики, з яких продукт треба видавлювати, а не пити.
siamtrendshop.com |
Певне, так почуваєшся трохи космонавтом! Новинка позиціонується не як власне напій, а як закуска! І це перший подібний досвід в історії компанії. Експеримент досить сміливий, тому продажі стартували в Японії: її жителі вважаються споживачами, які найбільше відкриті інноваціям. Тож не дивно, що усі найфантастичніші новинки компанії запускають саме тут.
Або візьмемо низькокалорійну версію Coca-Cola без кольору. Прозорий напій неабияк зацікавив шанувальників найпопулярнішого у світі напою. Для створення незвичайного напою, японський підрозділ компанії розробив аж 50 варіантів, а традиційний інгредієнт – карамель - замінили екстрактом лимону, зробивши цитрусовий компонент головним.
Наприкінці 2017 року компанія випустила FUZE Tea в 37 країнах Європи - поєднання чаю та фруктів, а вже на початку літа вона презентувала в Мілані абсолютно нову для Європи категорію напоїв — "рослинне молоко" AdeZ.
coca-colahellenic.com |
Спосіб життя стрімко змінюється, і напої на рослинній основі стають все популярнішими у світі. Це аналог молока на основі сої, рису, вівса, мигдалю чи кокосу. Рецептура розроблена з урахуванням смаків європейців.
Наприклад, у напоях абсолютно відсутній доданий цукор, а солодкий смак надає натуральний цукор із фруктів, горіхів, злаків та стевії — рослинного підсолоджувача без калорій. У AdeZ молочний смак і при цьому відсутня лактоза, тому це ще й чудове джерело білку та замінник молока для вегетаріанців та прихильників здорового способу життя.
Чому ми згадали про напої саме цієї компанії? Тому що на прикладі цього бренду якнайкраще можна прослідкувати еволюцію безалкогольних напоїв. Більше того, сьогодні це, по-суті, компанія всіх напоїв. Вона виробляє продукцію, яка розливається під близько 400 брендами!
А ще 15 років тому негазовані напої складали лише 10% бізнесу компанії. Не кажучи вже про те, що тривалий час компанія випускала лише одну, безперечно культову, але одну класичну Coca-Cola.
У це зараз важко повірити, знаючи, скільки популярних напоїв і продуктів виготовляє компанія у всьому світі! Але найважливіше, що у цій різноманітності кожен із нас може знайти напої за смаком і відповідно своїх потреб.
Різний вміст цукру, калорійність, інгредієнти, об’єми упаковок, адаптація під національні ринки – все це ще раз підтверджує, що світовий виробник дослухається до своїх споживачів, вивчає їхні уподобання і пропонує все нові й нові напої, щоб задовольнити найвибагливіші смаки!
Неабияку роль у популярності напоїв відіграє і привабливість, різноманітність та зручність упаковки. Чимало видів пляшок та баночок стають об’єктами уваги колекціонерів, бо вони дійсно є гідними дизайнерськими розробками.
Є й такі, кого пакувальна тара надихає на творчість та створення нових привабливих дизайнерських рішень чи навіть мистецьких робіт.
Як бачимо, лідери індустрії й самі пропонують новинки, які згодом мають усі підстави стати трендовими. А це означає, що коло нашого вибору і надалі розширюватиметься і ми матимемо все більше напоїв, хороших та різних.