Гаджети в освіті – корисно чи шкідливо? Думки 6 експертів

2723
23 квітня 2018

Напевно найбільш поляризує батьківську, а вслід за нею й вчительську, спільноту, питання про так звані "гаджети" – смартфони, планшети, нетбуки тощо.

Одна частина дорослих каже, що це реальне зло (з яким, правда, не можливо впоратися, але яке треба обмежувати), інша – що це реальне добро, якщо правильно до них ставитися.

І ті, й інші мають дуже вагомі аргументи на користь своїй позиції.

Також обидві сторони визнають, що в гаджетах є і те, і те, - питання лише в тому, що переважає.

Аби розібратись з темою, ми традиційно звернулися до людей, які мають певний досвід в освіті, із декількома запитаннями:

  1. Гаджети несуть більше користі чи шкоди для освітнього процесу?
  2. Хто є вашими опонентами в цьому питанні, й чому вони мають протилежну думку?
  3. Як з ними боротися?/Чи потрібно все ж таки вводити якісь обмеження на їх застосування?

(для подальшого читання скористайтеся стрілочками)

Євген Лапін, співзасновник альтернативної школи "Скворечник", спеціально для УП.Життя

Титульні світлини від Depositphotos

powered by lun.ua

Головне на сайті