Гаджети в освіті – корисно чи шкідливо? Думки 6 експертів

8542
23 квітня 2018

Напевно найбільш поляризує батьківську, а вслід за нею й вчительську, спільноту, питання про так звані "гаджети" – смартфони, планшети, нетбуки тощо.

Одна частина дорослих каже, що це реальне зло (з яким, правда, не можливо впоратися, але яке треба обмежувати), інша – що це реальне добро, якщо правильно до них ставитися.

І ті, й інші мають дуже вагомі аргументи на користь своїй позиції.

Також обидві сторони визнають, що в гаджетах є і те, і те, - питання лише в тому, що переважає.

Аби розібратись з темою, ми традиційно звернулися до людей, які мають певний досвід в освіті, із декількома запитаннями:

  1. Гаджети несуть більше користі чи шкоди для освітнього процесу?
  2. Хто є вашими опонентами в цьому питанні, й чому вони мають протилежну думку?
  3. Як з ними боротися?/Чи потрібно все ж таки вводити якісь обмеження на їх застосування?

(для подальшого читання скористайтеся стрілочками)

Євген Лапін, співзасновник альтернативної школи "Скворечник", спеціально для УП.Життя

Титульні світлини від Depositphotos

powered by lun.ua