Планувати залізничні та лоукост-мандрівки відтепер значно легше. Завдяки українським розробникам
У новому спецпроекті "Варто пишатися" "Українська правда. Життя" разом з комунікаційною агенцією "ВАРТО" розповідає про українські компанії, яким вдається втілювати свої амбітні плани, змінювати життя людей на краще не лише в Україні, а й за її межами.
Мабуть, кожен з українців знає, що на світовому ринку праці та IT-рішень вітчизняні фахівці мають чудову репутацію й користуються неабияким попитом.
Здебільшого наші специ з успіхом беруть на аутсорсинг закордонні проекти – мешкаючи в Україні, вони працюють на фірми з усіх куточків світу.
Проте, в Україні розробляються й унікальні продукти, що здатні на рівних конкурувати із закордонними програмами – вони легко знаходять покупців та використовуються на глобальному рівні.
Прикладом такої української перемоги є продукт Amadeus Content Rail – комплексне рішення для продажу тревел-агентствами квитків ключових залізничних перевізників Європи, України, Грузії та інших країн, а також міжнародних лоукост-операторів в одному зручному інтерфейсі.
Ця історія успіху почалась з того часу, коли одна з найбільших у світі глобальних дистрибутивних систем – Amadeus – відкрила своє представництво в Україні.
Рішення Amadeus забезпечує доступ до бронювання авіаквитків, готелів, круїзних турів, прокату автомобілів для більш ніж 100 000 туристичних агентств.
Також система містить інформацію про 95% місць на регулярних рейсах авіакомпаній усього світу та надає можливість бронювання номерів майже в 90 000 готелів.
За допомогою Amadeus можна винайняти автомобіль, забронювати круїз, замовити послуги таксі, трансферу та ін.
Основним завданням компанії "Амадеус Україна" став продаж доступу до глобальної системи туристичним агенціям України.
Паралельно з українським представництвом утворився Solution Center – центр з розробки продуктів і рішень для Amadeus, в якому зараз працює понад 100 українських IT-фахівців. Згодом, працюючи з туристичними агенціями, спеціалісти "Амадеус Україна" спостерігали значний попит не лише на авіаційні, а й на залізничні квитки.
Адже, дійсно, деякі європейські залізниці пропонують квитки від 9 євро, а об’їздити всю Німеччину на швидкісному поїзді Deutsche Bahn можна лише за 29 євро!
Тим більше, що зараз країни ЄС зробили ставку саме на розвиток пасажирського залізничного сполучення.
Мова йде і про лібералізацію залізничних перевезень та їхню помірну вартість, і про нових гравців на ринку, і про прокладення 5000 км нових залізничних колій для швидкісних потягів, і про появу нових хабів та поглиблення взаємодії між залізницями (Rail-Rail) та авіакомпаніями і залізницями (Air-Rail).
До речі, в рамках програми TEN-T (The Trans-European Transport Networks in Europe) ЄС підтримує впровадження мультимодальних хабів у 37 ключових аеропортах до 2030 року.
Наразі 14 аеропортів вже з’єднані з міжнародними залізничними станціями.
Наприклад, у найбільшому аеропорту Амстердама, Схіпхолі, поїзди відправляються з платформ, розташованих під будівлею аеропорту.
Із залізничного вокзалу аеропорту Шарль-де-Голль швидкісні потяги відправляються практично у всіх напрямках по Франції та до Бельгії. А розклад потягів такий насичений, що залізниця вже складає значну конкуренцію навіть лоукостам.
Усі ці перспективи та можливості просто вимагали нового програмного продукту.
Так виникла ідея появи рішення Amadeus Content Rail, над створенням якого почав працювати окремий департамент – Amadeus Merchant Content.
Мабуть, не дарма українські фахівці посідають високі позиції в міжнародних IT-рейтингах – самотужки виявили потребу туристів, придумали та реалізували рішення, яке використовується тепер у багатьох країнах.
Amadeus Content Rail — унікальна платформа, яка пропонує туристичним компаніям комплексне рішення: можливість бронювати й виписувати квитки на залізничні та лоукост-авіарейси в одному зручному веб-інтерфейсі.
Система Amadeus Content Rail максимально зручна і надає користувачам миттєві підтвердження бронювання, вигідні тарифи, а також гарантує відсутність фінансових ризиків і ефективну цілодобову функціональну підтримку.
Разом із тим платформа акумулює значний контент міжнародних залізничних операторів і лоукост-авіаперевізників у зручному інтерфейсі: турагент може скомбінувати складний маршрут із залізничних та авіарейсів у лічені хвилини.
[L]Спочатку рішення Amadeus Content Rail з’явилося на українському ринку. Потім представництва Amadeus в інших країнах почали продавати його місцевим туристичним агенціям.
Зараз за допомогою Amadeus Content Rail та туристичних агенцій туристи більш ніж 30 країн, зокрема України, можуть спланувати будь-які залізничні та лоукост-мандрівки, замовити, купити й одразу отримати залізничні квитки на потяги чи літаки в інших країнах світу.
Мандрівникам вже не треба витрачати час на пошук пересадок, з’ясовувати розклад поїздів та обирати потрібний потяг – це зроблять для них туристичні агенції за допомогою платформи Amadeus Content Rail.
Детальна інформація про Amadeus Content Rail доступна на офіційному сайті: http://amadeuscontentrail.com
Amadeus Content Rail робить комфортнішим світ туризму та залізничних перевезень. Українцям ВАРТО знати й пишатися своїми досягненнями.