Засновник бренду GUD Ігор Гудзь: Я створив продукт, який не соромно продавати

Ігор Гудзь – засновник бренду GUD. Бренд спеціалізується не лише на пошитті повсякденних міських рюкзаків та сумок, а й на створенні історії та певного лайфстайлу. Марка GUD з’явилася у травні 2012 року. До того Ігор Гудзь працював у рекламному бізнесі, потім створив streetwear марку EyeСandy, під якою випускав футболки, реглани й шапки. Назва GUD – похідна від прізвища Ігора. Рюкзаки й сумки цієї марки продають на сайті GUD та у деяких магазинах Києва. GUD можна придбати також на американському Amazon. Це один із небагатьох українських брендів, який високо цінують за кордоном.

Я завжди хотів створити власний проект. Довго виношував ідею. І ось одного разу я прокинувся, а назва й концепція чітко сформулювалися у моїй свідомості. Спочатку була лише одна класична форма рюкзака у кількох кольорах, потім я експериментував і додавав нові дизайни. А далі вже почав збирати людей, які могли б допомогти реалізувати мій проект.

Перший мій рюкзак мав класичну форму. У мене тоді було лише бажання робити рюкзаки, а я ще не знав ані технології виготовлення, ані різновидів цих виробів. Не знав, що є різні нитки й тканини, існує багато деталей, які потрібно враховувати. У той час мені допомогла одна дуже мила жінка –швачка, майстер своєї справи – вона багато чого мене навчила. Саме з нею ми створювали наші перші моделі рюкзаків.

Я хотів створити продукт, який не соромно продавати, який би рекомендували й хвалили.

Зараз виробництво у нас знаходиться в Україні, але наші вироби продаються по всьому світу – основні міста Європи, Азії, навіть Австралії.

90 % матеріалу імпортуємо з інших країн. В Україні, на жаль, мало що виготовляють із того, що підійшло би нам. Я маю на увазі якість вітчизняної продукції. Імпортуємо зі Штатів, Європи, Туреччини, Німеччини та Кореї.

Я дуже ціную свій час. Люблю швидкість у всьому. Ми намагаємося бути супершвидкими у розробці та виробництві нових моделей та у втіленні чогось нового. У цьому плані я – людина справи і люблю реалізовувати все блискавично.

Життя будь-якої людини схильне до впадіння у хаос. Щоб не збиватися з курсу, потрібно фокусуватися на тому, що насправді важливо у цей конкретний момент. На тому, що важливо для життя, для бізнесу і тебе самого.

Є багато класних і успішних брендів, з якими ми б хотіли зробити спільні проекти. Ми всіма силами зараз ростемо з локального до міжнародного рейтингу.

Подорожі найбільше розширюють свідомість і світогляд. Я завжди подорожую зі своїм рюкзаком і паралельно спостерігаю, як люди користуються своїм багажем і рюкзаками. Не просто дивлюся, а намагаюся якомога краще зрозуміти їх. Так і виникають дизайнерські ідеї.

Навіть якщо вночі мені приходить якась ідея я змушую себе встати і записати її. Обов’язково потрібно складати списки й візуальні орієнтири. У візуалізації планів дуже допомагають смартфон і блокнот.

Якби я займався тим, що мені не подобається, це переслідувало би мене щодня. А оскільки я займаюся тим, що люблю, я сповнений енергії. І хоча працюю я 24/7 у будь-якій точці планети, я все одно завжди радо займаюся улюбленою справою.

Мало кому вистачить сил зробити щось самому. Потрібна команда людей, які розбираються в тому, у чому ти ще не профі. А ще потрібне вміння знаходити таких людей.

Я хочу щоразу робити щось краще, ніж минулого разу. Зробити швидше й крутіше за інших. Щоразу, як ми отримуємо чергове замовлення, я сприймаю це як найвищу хвалу, бо людина обмінює свої гроші на результат наших зусиль.

Я вкладаю весь свій час у створення бренду і лояльності до нього. Але я не хочу зупинятися тільки на цьому. Мені дуже подобається правильне харчування і фермерські органічні продукти. Те, що ми їмо, дуже впливає на нас і наше життя. А мені подобаються здорові й красиві люди, і я хочу допомагати їм бути такими. Я хочу робити життя кращим.

Я надзвичайно уважно ставлюся до того, що відбувається навколо. Основне джерело натхнення – спілкування й нові знайомства.

Глобальні плани цього року вихід на нові ринки, розширення виробництва і команди. Найближчим часом буду в Нью-Йорку і проїдуся вздовж усього східного узбережжя, аж до Маямі – там багато моїх друзів. Сподіваюся отримати ще більше натхнення.

У блокнотах я записую цілі, завдання, замальовую скетчі. Малюю доповнення до моделей, якщо я бачу, що треба щось поміняти. Іноді записую паролі, адреси та тайм-лайн.

Раніше анкети й щоденники не вів. Але у батьків точно залишилися стоси моїх старих шкільних зошитів.

Процес написання чого-небудь це щось сакральне.

Блокноти, які закінчилися, я не викидаю. Це моя власна спадщина. Люблю цю колекцію і збираю її.

Мені блокнот подобається більше як аксесуар. А ось у плані функціональності, думаю, ґаджет його цілком може замінити.

Правила Надзвичайного від Ігоря Гудзя

Реклама:

Головне сьогодні