Читачі "куштуватимуть" книжки братів Капранових через інтернет

— 28 серпня 2008, 15:17

Брати Капранови викладають в інтернет фрагменти своїх текстів, зокрема уривок з книжки, яка виходить у вересні "Нові розділи до Кобзаря 2000".

Як інформує прес-служба письменників, фрагмент тексту буде досить великими - 14 тисяч знаків, а це понад 10 книжкових сторінок, з таким розрахунком, щоб читач мав можливість сформувати власне враження.

Письменники аргументують свій незвичний крок тим, що купівля книжки - це лотерея з досить невеличким шансом на виграш. Адже "вибираючи одяг, ми спочатку приміряємо його на себе. Ми можемо спробувати фрукти на базарі".

Ні обкладинка, ні назва не можуть бути підказками, що всередині - вони перетворилися на спосіб продажу.

Рецензії у ЗМІ, на жаль, теж рідкість. Особливо, коли йдеться не просто про рекламний анонс, а про думку, на яку читач може покластися у своєму виборі.

Такий стан речей не вигідний ні читачеві, ні письменникові, вважають брати Капранови.

Особливо молодому письменнику - адже кілька разів "попікшись" на невдалому виборі, читач припиняє експериментувати і купує переважно "брендових" авторів.

Отже, назріла необхідність літературної дегустації - ненав'язливої, спокійного і доступного знайомства з новою книжкою перед тим, як її купувати.

Ідеальним простором для цього стає інтернет - адже тут кожен користувач отримує доступ до твору просто зі своєї домівки, і може спокійно читати.

Брати Капранови пропонують колегам-письменникам і видавцям підтримати ініціативу створення інформаційного простору для дегустації нових книжок - адже це буде вигідно всім сторонам.

Так, письменники можуть викладати фрагменти своїх книжок на своїх сторінках чи у живих журналах.

Якщо ж видавець або письменник не дружить інтернетом, їм пропонується розташовувати свої тексти на сайті газети "Друг читача" абсолютно безкоштовно. На цьому сайті також розміщуватимуться посилання на сайти письменників.

Шукати нові дороги до читача - спільна задача, а якщо читач матиме можливість зорієнтуватися у книжковому лабіринті, виграють усі.

Адже читач, який не розчарувався й не помилився з вибором, повернеться за новою книжкою.

За матеріалами прес-служби братів Капранових

Реклама:

Головне сьогодні