Названі "домінуючі" та "дружні" автомобілі

— 30 вересня 2008, 18:00

Дивлячись на машину, люди миттєво визначають, яке в неї "обличчя": дружнє чи агресивне, вважають вчені. Дослідники з Віденьского університету спочатку класифікували "вирази обличчя" машин за допомогою комп'ютера, а потім поставили 40 молодим чоловікам і жінкам декілька запитань.

Серед них були такі: "обличчя" певного авто більше схоже на дитяче чи на доросле? Дружелюбне чи вороже? Зарозуміле? Перелякане? Агресивне?

Крім того, учасників експерименту також просили сказати, чи нагадує їм перед авто обличчя? 90% респондентів сказали, що "так".

Рейтинг 40 респондентів майже повністю співпав з раніше отриманими комп'ютерними даними. І чоловікам, і жінкам більше сподобались ті машини, які вони характеризували як "чоловічі", "домінуючі", "зарозумілі" та "агресивні".

Лідером уподобань стали BMW "преміум-класу" та Сhrysler 300С.

[L]Натомість машини з "дружніми" і "дитячими обличчями" сподобалися учасникам експерименту менше. Серед таких були Nissan Micra, VW New Beetle та Kia Picanto.

Учасники експерименту тако зазначили, що Renault Twingo має усміхнене "обличчя", а Trabant - сумне.

Тепер учені прагнуть з'ясувати, як це впливає на купівлю автомобіля. У наступному дослідженні будуть запитання: чи допомагають "агресивні" автомобілі в щоденній "боротьбі" на дорозі? Чи швидше змушує агресивне "обличчя" автомобіля в дзеркалі заднього виду швидше міняти смугу?

Отже, машини схожі на людей. Але буває і навпаки. З Чикаго надійшло повідомлення про те, що молоді американські дизайнери розробили колекцію моди, інспіровану автомобілем. Взірцем стала концепт-модель Toyota iReal, представлена недавно на Токійському автосалоні.

За матеріалами "Deutsche Welle", AFP

Реклама:

Головне сьогодні